Aldi Nederland

Ik heb nu:

2x Knetterballen
2x Knetterlinten
1x Grondbloemen
1x Fonteinenmix

In 3 keer gehaald :p

Eerst om 08:30 bij Aldi Apeldoorn Eendrachtstraat van alles 1, toen ik thuis kwam wou ik toch wat extra :p
Omdat het bij de Eendrachtstraat zo hard ging, ging ik maar even langs Aldi Apeldoorn Nolenplein, hier waren de knetterlinten al op, dus maar even de knetterballen gehaald.
Toen nogmaals naar de Eendrachtstraat gegaan voor knetterlinten, ze hadden er nog 4 :)

Om 9 uur ook even wezen kijken, alles was er in grote getale. heb 1 fontein pakketje ,doosje knetterballen en 4 doosjes knetterlint meegenomen.

Om 8:25 aangekomen, er waren veel andere mensen die zowat tegen de deur aan stonden te wachten.
Alles even rustig uitgezocht en daarna al een beetje gestookt. :)

Gehaald voor rond de 20 euro:

2x knetterballen (160 stuks)
3x knetterlinten (180 stuks)
3x grondbloemen (240 stuks, ook voor op Oud en Nieuw)

Mooi spul van goede kwaliteit en natuurlijk kwantiteit :p
Video volgt snel!

In Zoetermeer Oosterheem (9:30) lag alles er nog behalve de ratellinten. Volgens de caissière was het daarvoor wel een oorlog geweest, maar daar viel niet veel meer van te merken. Fonteinenmix, knetterballen en pakket XXL gehaald. Daarna naar Dorpsstraat gegaan, daar hadden ze alles nog liggen (9:50). Daar heb ik een pak ratellinten weggesnaaid.

Deze jongen is in zijn nopjes!

voor men schoon broertje gehaald als kerst surprise (en stiekem ook voor mezelf haha).
4* knetterlint 2* over van vorig jaar.
4* knetterballen 2* over van vorig jaar.
4* wondertollen 2* over van vorig jaar.

2* fonteinen pakket.

en vorige week gehaald bij de action

1* fonteinen pakket groot
1* fonteinen pakket klein
6* lucht huilers.

20151219_085853[1].jpg

En hier ingepakt als kerst surprise.

20151219_094501[1].jpg

Oké, naar de aldi geweest om 9:30,lag nog volle bakken met vuurwerk. XXL, fonteinen en WT knetter linten. Vast gestookt, video vanmiddag online hopelijk.

Zo ik heb ook weer mijn voorraad aangevuld. Ik was er om een uur of 9 en alles was hier gelukkig nog volop in voorraad. Maar ik woon ook in een niet al te groot dorp.
zoals op de foto te zien heb ik ziek veel gekocht maar ja je kan het maar 1 keer per jaar halen en het kost geen drol. Trouwens had dit hele jaar nog plezier van mijn Aldi aankopen van vorig jaar dus veel van het vuurwerk is bedoelt om door het jaar heen te stoken op rustige locaties en natuurlijk op 31 december overdag. Ook al iedereen stookt hier gewoon als vanouds overdag, want ik woon gelukkig in een vuurwerkliefhebbende regio waar de politie overdag op de 31ste totaal niet controleert.

DSC00570.jpg

De ratellinten zijn zo’n 3 centimeter korter dan die van vorig jaar. Nog steeds het geld waard, maar ik zeg het maar even..

Laatst bewerkt:
Ook maar even wat gehaald :D

12374948_1529271620720098_7220124504844811350_o.jpg

4 fonteinmix 1 xxl 4 knetterlint 1x grondbloem en 2x balletjes :D. Was er om 8.45 alles was er nog. Had dus niet zo vroeg hoeven gaan lol.

Hier was rond 11 uur alles vrijwel op gezien ik nog wat kleine zooi overheb dus maar snel 4 pakken knetterlinten en 1 pak met knetterballen gehaald :) minder dan vorig jaar maar voldoende denk ik.

Back
Bovenaan