Aldi Nederland

Om half vier toch maar bijgehaald maar de ballen en linten waren al op en de tollrn. Gellukig had ik vanmorgen. Al twee pakes lintjes en ballen mee genomen. En heb ik nog van vorig jaar wat over.

balen dat ik vanmorgen toch maar niet van alles 3 of 4 stuks had gepakt. Maar net een fontijntjes getest en ook leuk 2 zaken ervan dus komt ik wel de 31ste wel mee door. Wel moet ik zeggen dat de crackeling bal hier toch wel wat minder leek dan de redbull. Ook de fontijntje wat minder dan knetterkegels. Ben er zelfs wel vrij zeker van. Maar de veel lagere prijzen maken dat dubbel en dwars goed. Had van tevoren al vernomen dat ze o.a door zulke kleine dingen wel gigantisch goedkoper waren.

Ben benieuwd, gisteravond met iemand wat cat1 wezen stoken en toen had hij er een stuk of 10 gedaan en dat ging al gruwelijk hard. Neem wat afstand zou ik zeggen :P !

Ben benieuwd, gisteravond met iemand wat cat1 wezen stoken en toen had hij er een stuk of 10 gedaan en dat ging al gruwelijk hard. Neem wat afstand zou ik zeggen :P !

ja doe ik zeker :wink:
klopt, die dingen gaan echt harder dan ik had verwacht. Ben blij dat ik er veel had ingeslagen. :)
deze dingen vind ik eigenlijk al te hard gaan om te stoken in een woonwijk s'avonds, stook daarom ook in bossen :)

ja doe ik zeker :wink:
klopt, die dingen gaan echt harder dan ik had verwacht. Ben blij dat ik er veel had ingeslagen. :)
deze dingen vind ik eigenlijk al te hard gaan om te stoken in een woonwijk s'avonds, stook daarom ook in bossen :)

Ik doe nu af en toe iets, 31 december 10:00 projectje in de straat met 20 fonteinen :D

hier ook damm ik had gewoon overal in de ochtend meerder van moeten pakken. Toch zonde dat mensen dozen of meerdere tegelijk weg stoken. :)

Over een uur maar eens kijken of de fonteinen er nog zijn :D
En anders morgenochtend bij een andere Aldi.

Back
Bovenaan