Ik dag mischien een drukfout maar het is dus echt 60 stuks knetterlint en crackling balls in verpakking vamiddag ff aldie hopen dat ze wat hebben nog
zal zo snel mogelijk gaan, het ging er echt snel doorheen hier

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik dag mischien een drukfout maar het is dus echt 60 stuks knetterlint en crackling balls in verpakking vamiddag ff aldie hopen dat ze wat hebben nog
Die fonteinen zijn ook aanraders goed spul voor dat geld!
Fontijnen en tollen zijn hier niet geleverd, begreep van de mevrouw daar dat ze zijn teruggeroepen. Had de fontijnen ook graag gehad. Achja flinke berg lint, ballen en pakketjes xxl.
Bekijk bijlage 21465
Ratellinten + knetterballen allemaal Lesli spul de ballen zijn voor zover ik kan zien bijna identiek aan de blackbulls (rechts blackbulls links aldi)
Bekijk bijlage 21466
jup, 20 minuten geleden nog even wat bij wezen halen. Mooi spul! Als je nog wat wil moet je wel even snel zijn want het ging hardOok in meteren gehaald ? Denk dak zo nog ff langs ga voor de fontijntjes
Die grote crackling ballen uit dat pakket man die geven nog een aardige wolk haha.![]()