Alcatraz

Nee Jupilerfreak, ik denk dat je in de war bent met de Unleashed van Wolff die was inderdaad afgekeurd.

Straatfilmpje van de Alcatraz O&N 2012-2013:

Wat een geweldige cake en zo te zien presteerde hij net zo goed als op de demo's en heb ik er best wel spijt van dat ik hem niet heb aangeschaft, maar gelukkig krijgen we dit jaar een herkansing :p

Wat een topcake! Grote boeketten, prima burst. Ik ben er van overtuigd dat deze nog beter uit de verf zal komen als het minder waait. Je zou niet zeggen dat er 'maar' 370gram kruit in zit.

Voor mij de cake van 2012/2013.

Overigens werd deze bij mij als Avalanche geleverd, terwijl ik de Alcatraz besteld had.

Dit was inderdaad een heerlijke bak! Diverse mooie en grote effecten, gelukkig heeft Wolff het nog niet verleerd!

Filmpje!
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

alcatrazv.jpg

Laatst bewerkt:
Het blijft echt een vette bak dit. Voor mij een van de toppers. Hij is niet heel goedkoop maar vind hem het geld waard.

Ik kende hem nog van vorig jaar, geschoten op onze demo. Was na een dag uitverkocht dus hoop dat er dit jaar meer beschikbaar zijn.

Gisteren presteerde hij weer super. De traditonele gouden brocades waren super. Hij kreeg van mij een 9! Het geld zeker waard.

Veel mensen vinden hem duur als ze naar de prijs kijken, maar dit is zo'n cake waar je een uitzondering voor maakt. Erg grote en lang hangende effecten, zowel voor in een show als op zichzelf een bijna unieke cake. Ik gaf hem een 9,5 omdat ik geen tienen geef :p .

Back
Bovenaan