Al folders ontvangen ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Met een ja/nee sticker ontvang je niet veel folders (bewuste keuze). Binnenkort nog waar even wat winkels bij langs om de folder te halen.
Kan de pinpas dan maar beter thuislaten..

Met een ja/nee sticker ontvang je niet veel folders (bewuste keuze). Binnenkort nog waar even wat winkels bij langs om de folder te halen.
Kan de pinpas dan maar beter thuislaten..

Hier ook. De vuurwerk folders mogen komen natuurlijk, maar de rest van het jaar hoef ik niet allerlei folders te ontvangen die direct de blauwe bak in gaan

Toevallig eentje van vuurwerkvelp haha. Dik uit de richting, vorig jaar wat besteld daar en nu kreeg ik hem per post binnen. Erg leuk! Ze doen hier helemaal niet meer aan vuurwerkfolders, dus lekker nostalgisch door het blaadje gegaan.

Hier helaas nog geen folder gezien. Verbaast me ook niet gezien men hier in de omgeving volgens mij niet zo gesteld is op vuurwerk haha

Laatst wel een kleine advertentie in de krant, maar verder geen folders ontvangen. Misschien binnenkort maar een paar folders oppikken bij de winkels in de buurt en gelijk een beetje sfeer proeven.

De vuurwerkreus in Barendrecht heeft ook folders rondgestuurd.

(vanavond even een gesprek met de vrouw waarom deze nergens meer te vinden is)

Gekkenhuis hier, zitten er vandaag zomaar 4 bij de reclame waarmee het totaal voor dit jaar op een duizelingwekkende 6 stuks komt.

Vandaag binnen:
Breda Vuurwerk (diverse importeurs)
Evomeister (Van Oosterhout Tweewielers)
Bart Poppelaars vuurwerk (lesli/Katan)
Top Vuurwerk Breda (Lesli)

Eerder al ontvangen:
Rubro (Mario Boere Vuurwerk)
Proline (Van Oosterhout Tweewielers)

Vandaag weer het folder pakket gekregen, wederom geen vuurwerk folders. Ben er bang voor dat het dit jaar dus helemaal niet meer zal gebeuren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan