Al 8000 kilo gevaarlijk vuurwerk onderschept

Ik kan het mis hebben, maar gooien we niet onze eigen ruiten stuk?
Is illegaal vuurwerk dan echt de moeite waard om dergelijke risico's (boetes) te nemen, ik ben Belg en hier mag net iets meer dan bij jullie (op verkoop gebied althans) maar met het gewone legale spul kom je toch ook al een heel eind hoor. Natuurlijk droom ik soms ook van shells en cobra's maar elk jaar opnieuw heb ik toch heel veel lol met het "gewone" spul.

In België is veel beter, maar lang niet alles.

Er zijn trouwens Belgen zat die shells stoken maar cobra's daar blijven ze vanaf omdat iedereen hier weet welke overlast die dingen veroorzaken. Dat is het grote verschil met Nederland, hier houden de mensen zich in tot 31 december, die duizenden Nederbelgen in Noord-Antwerpen incluis.

Laatst bewerkt:
zow, een dubbele handgranaat! van karton! waar geen HE compositie inzit!
Ik heb bier, waar geen alcohol in zit, het komt uit de kraan, en het smaakt naar water!

Serieus ik snap niet hoe ze nog steeds een flash knaller met een handgranaat vergelijken, zijn ze werkelijk zo dom?

zow, een dubbele handgranaat! van karton! waar geen HE compositie inzit!
Ik heb bier, waar geen alcohol in zit, het komt uit de kraan, en het smaakt naar water!

Serieus ik snap niet hoe ze nog steeds een flash knaller met een handgranaat vergelijken, zijn ze werkelijk zo dom?
Misschien omdat het waarschijnlijk toch niet gezond is voor je hand als je hem vasthoudt tijdens de knal.

Het is overal wat hoor, 2 jaar terug stoken in de straat en niks dan boze buren, vorig jaar week naar Nederland geweest en volledig los kunnen gaan zonder gezeik....Hier mag je wel gans het jaar kopen en mss mooier spul als in Nederland (enkel op knal gebied dan)maar je mag het niet gaan stoken dus dat schiet ook niet op....Veel mensen snappen gewoon niet wat zo leuk is aan vuurwerk combineer dit met mensen die het onverantwoord gaan gebruiken en je krijgt uiteindelijk een verbod....

Back
Bovenaan