Afterglow [Uitloop]

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: HOL022
Artikelnaam: Afterglow
Aantal schots:
16
Netto Kruitgewicht: 240 gram
Effectomschrijving:
Magic ball comet crackling white strobe
Magic ball comet crackling palm tree green strobe
Magic ball comet crackling palm tree red strobe
Magic ball comet crackling coconut tree blue stars

Verpakkingseenheid: 12/1
Prijs: € 18.00
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Laatst bewerkt:
15 Gram per tube..
Maar wat moet ik me voorstellen bij magic ball comet cracling.
Is dat met van die kogels die hij onderweg afschiet??
Of is het gewoon een dure naam voor crackling tail.

Erg leuk om deze cakes tegelijk te schieten omdat ze allemaal dezelfde tail hebben past dat erg goed bij elkaar. Misschien dat ik toch eens langs een Zena dealer in Nederland ga. :)

Hier is mijn film van de Afterglow, geschoten tijdens de demo van ANO vuurwerk, te Milheeze, op 28 november 2009.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Een onderschatte cake! ik snap niet waarom er nog zo weinig reacties op zijn. Voor €18,- echt een prima cake! Mooie crackling brocades, mine erbij, goede burst, blauwe sterren in de finale. Echt prima!

Ik vind hem super overkomen op de filmpjes. Het effect vind ik heel goed, met ook een mooie bijpassende finale. Daarom komt deze cake dit jaar ook in de collectie.

Ik vind hem ook ontzettend goed, zeker voor maar 18 euro!
Raar dat hier zo weinig reacties op zijn. Even kijken of ik langs de Zena dealer ga op de 30e :)

heel raar dit is tog echt een mooie bak maar was me nog nooit op gevallen.
mischien mede door het label.
maar het is een fijne cake

Zelden zo'n mooie 16sh cake gezien voor dat geld. Echt de mooiste van de kleinere cakes die ik dit jaar had. Harde crackling mines met geweldige boeketten. Kan iedereen hem zeker aanraden!

Ik vond hem ook heel erg goed. De mine was vooral wreed, omdat we er zo kort opstonden. De effecten waren ook gewoon goed en met harde burstknal. Ik vond hem nog leuker dan de Palm cake van Zena, hoewel je ze qua effect niet echt met elkaar kunt vergelijken.
Kortom: echt een topper in mijn ogen en raar dat er niet meer reacties op deze cake zijn.

Hij was me ook nog nooit opgevallen, gek is dat. Lijkt inderdaad een mooie cake, en de positieve reallife ervaringen onderstrepen dat dit best een goede aanschaf zou kunnen zijn.

sjonge jonge volgend jaar tog maar aan schaffen, en dat 6x en doorlonte die hap!
daar zijn deze schatjes helemaal geweldig voor!

zal hier ook nog maar even reageren, aangezien er nog niet zoveel reacties zijn.

Echt een top cake, zeker voor het geld.
Afgelopen jaarwisseling gehad en komt er zeker weer in.
De crackling mine is erg goed en hard met daarboven mooie grote boeketten met een goede burstknal.
Ook de 3 schoten finale is erg mooi, met een mooie kleur blauw.
helaas geen filmpje van.

Ik ben deze tegengekomen tussen een aantal potten die overgebleven zijn.. Effect ziet er op film prima uit. Dit jaar maar eens omhoog jagen dan

Back
Bovenaan