Aftellen naar 2026 voor alle leden

Weet niet in welk topic ik dit moet posten, maar heb een vraag. Hebben jullie ervaring met het krijgen van korting op de laatste verkoopdag vlak voor sluitingstijd? Komt het vaak voor of verschilt het heel erg per winkel? Neem aan de winkeliers van hun voorraad af moeten met een waarschijnlijk verbod komend jaar.

Weet niet in welk topic ik dit moet posten, maar heb een vraag. Hebben jullie ervaring met het krijgen van korting op de laatste verkoopdag vlak voor sluitingstijd? Komt het vaak voor of verschilt het heel erg per winkel? Neem aan de winkeliers van hun voorraad af moeten met een waarschijnlijk verbod komend jaar.
Er zijn zeker winkels die dat voorgaande jaren hebben gedaan ja. Ik zou het alleen niet daar op aan laten komen dit jaar. Als je geluk hebt zit er nog wat moois tussen maar vaak blijft een bepaald artikel niet voor niets over.

• Like
Waarderingen: HDP

Je hebt wel zaken die een happy hour hebben.

Echter denk ik dat dit jaar het zo maar kan zijn dat je de 31e misgrijpt en er een hoop al uitverkocht is.

Zoals opgemerkt door @Golfjediesel blijft een bepaald artikel niet voor niets over.

Je hebt wel zaken die een happy hour hebben.

Echter denk ik dat dit jaar het zo maar kan zijn dat je de 31e misgrijpt en er een hoop al uitverkocht is.

Zoals opgemerkt door @Golfjediesel blijft een bepaald artikel niet voor niets over.
mijn bestelling is rond. Wil wellicht nog wat in de losse verkoop kopen niet specifiek opzoek naar een en bepaald product. Dus was benieuwd of het de laatste dag zo laat mogelijk de moeite is om qua korting te kijken.

Back
Bovenaan