Aftellen naar 2025 voor alle leden

Wat een heerlijke bak is dit zeg, de opvolger van de Estallar, maar dan met twee keer zoveel shots. Ginne goedkope bak, maar ik vond het een goede opener van de avond! Hij gaat lang door en heeft echt een heerlijke combinatie van effecten. Prima opvolger wat mij betreft.

Heerlijke dagen voorpret gehad in 2023 en een geweldig uiteinde!
Hierbij een klein showtje met wat mooie producten.

En nu, aftellen naar 2025 ��

De buren kwamen met deze aanzetten, voor op het einde. Ze hadden zelf veel afgestoken maar wilde deze samen afsteken. Mooi man, mede-freaks met elkaar! Vorig jaar hadden we allebei de oude batch Noi-Z, dit jaar ook nog eens de nieuwe batch in de straat. Hij blijft goed! Reepje minder erin, maar nog steeds een lekkere finale en goede strobes. Machtig apparaat, had daarna afgesloten met 3x de Cairo crackling, goede opvolging.

Gewoon omdat het kan...
Een paar typische dingen die erbij horen voor mij qua oud & nieuw beleving:

Zena - 0,5" XL Celebration crackers 3000s, met daarachter een El Gato - 1000s carpinteros.
Jammer dat het geluid niet goed geregistreerd wordt. De 3000s heeft mij positief verrast, zowel qua klank als qua tempo. Had hem 50% langzamer verwacht (batch 2021 was een stuk trager).

Vuurpijlenrek
Salon Roger - 2" + 2,5" Shell Rockets
Zena - Gungnir
Zena - Rochetta
El Gato - Volador Trueno no. 7

Een klein doorlontprojectje:
2x Tropic - Scream
2x Tropic - TB57 New Star
2x Magnum - Caïro Crackling
El Gato - 100s 36sec
El Gato - 36s 30mm 1sec

Misschien wel de cake van de avond.
Rapid zo als ie gaat en knallen dat doet ie!
Argento laat maar weer eens zien wat ze kunnen.

Afgelopen jaar overwogen om deze op te nemen in de collectie, toen helaas andere keuzes gemaakt en geen budget meer voor deze. Dit jaar per 2 in de straat

Back
Bovenaan