GewoonMarco
VWC lid
Nog 105 dagen :
Hier een filmpje van de Sol 36 shots( Pyro-Art )
Hier een filmpje van de Sol 36 shots( Pyro-Art )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Heel erg vet! Ik hoop dat de auto er niks aan overgehouden heeft?![]()
We hadden voor de buren ( 7 auto's) waskaartjes voor de wasstraat gekocht. Deze hebben we de 31ste om 17.00 uitgedeeld.
Geen schade, wel vies natuurlijk.
Dat vind ik wel netjes. De meeste mensen doen zoiets niet, die laten je gewoon met een smerige auto zitten.
Voor de rest lekkere traca en film hoor.![]()
Als eerste wil ik Steef heel erg bedanken. Hij upload constant nieuw en mooi materiaal, daarbij is hij actief bezig andere video's en kanalen te volgen en zelfs feedback te geven.
Chapeau Steef, het mag gezegd worden!! Ook al reply ik niet altijd, ik lees alle comments. Dus nogmaals bedankt.
Als tweede, hier nog een videootje. Ik persoonlijk vind de GoPro erbij wel een leuke sfeer geven!
Is voor ons een kleine moeite, daarnaast creér je op deze manier natuurlijk wel een hoop goodwill. Wij ruimen ook gezamenlijk met de hele groep op, 1 januari om 14.00 is er niks meer te zien van de chaos de avond en nacht ervoor.
wij hebben ieder jaar wel carte blanche op deze manier.
Goeie beelden Baassie, geen problemen gehad met die bomen aan de rechterzijde...hahahaha. er zal maar een bombette in blijven hangen. dan heb je een nieuw effect, Burning three.
Leuk doosje, kende ik eigenlijk niet.
Die laatste cake, welke is dat ?![]()
De gewone crackling chrysantium van Zena BE.