[AFGELAST] Ano Vuurwerk Milheeze 2023 - 25 november 2023

Zonde! Maar wel begrijpelijk. Het is in het verleden al meermaals voorgekomen dat er auto's vast zaten met wat vochtigere omstandigheden. Jammer, was traditioneel altijd m'n 1e demo van het jaar.

Helaas! Een paar jaar niet geweest, ik had er naar uitgekeken! Volgend jaar een nieuwe kans en leuk dat jullie toch een kleine actie op touw hebben gezet!

Had hem niet op de planning, maar wat zuur voor Ano en iedereen die hier zijn of haar seizoen van winkeldemos mee aftrapt, het is gewoon een traditie die afgelast is.

Inderdaad echt verschrikkelijk balen goed ziek van, aftrap seizoen voor mij al jaren lang.
Maar ik ga er in ieder geval heen , sfeer , frietje , kletsen en de mooie winkel bewonderen.

Echt ontzettend balen dit. Een ieder heeft hier zo lang naar uit gekeken. Het had weer een mooie dag op het schietveld moeten worden. Alle begrip voor ANO en een verstandige keuze. Complimenten dat jullie gewoon de showroom openen met een mooie actie. Zoals meerdere al hebben aangegeven is dit meer dan zomaar een demo. Dit is echt een traditie. De winkel is enorm sfeervol ingericht, hier en daar nog wat oude dummies en de Brabantse gemoedelijkheid is ook top. Daarnaast altijd druk bezocht door veel forumleden en het is daardoor super gezellig. Het meest zal ik nog de filmpjes van de producten missen en de discussies/reviews die dan altijd op gang komen. Zou het een sample zijn geweest of toch productie en zo ja welke batch dan? Heerlijk om altijd te volgen. In ieder geval een goede verkoop gewenst en hopelijk hebben jullie alsnog een leuke dag zaterdag in de showroom.

Shit.. balen!
Net een nieuwe telefoon, dacht even mijn camera uit proberen..
Maar niets aan te doen, wellicht een hoop ellende voorkomen door de organisatie.
Komt er nog een nieuwe datum? Of definitief niet meer?

Shit.. balen!
Net een nieuwe telefoon, dacht even mijn camera uit proberen..
Maar niets aan te doen, wellicht een hoop ellende voorkomen door de organisatie.
Komt er nog een nieuwe datum? Of definitief niet meer?

Ga je de 26 naar Euregio show / demo of 2 dec Elten Vuurwerk24 om te testen :-)

Helaas gaat de show vandaag niet door. Wél hebben ze scherpe acties en veel gratis vuurwerk bovenop 15% korting! Toch even de moeite waard om te gaan kijken en sfeer op te halen natuurlijk. Zoals ieder jaar! :D

Super super jammer maar ook begrijpelijk. Wel fijn dat ze het ook tijdig van tevoren hebben aangekondigd dat het niet door gaat.

Zelf ook een nieuwe camera dus ik zal vanavond met vrouwlief even een kijkje gaan nemen in de showroom en opwarmen met een kopje chocomelk en wellicht nog een frietje meepikken ;). Dan kunnen we in ieder geval wat showroomfoto's maken :).

Denk dat we rond 19:30-20:00 even langs schieten.

Helaas gaat de show vandaag niet door. Wél hebben ze scherpe acties en veel gratis vuurwerk bovenop 15% korting! Toch even de moeite waard om te gaan kijken en sfeer op te halen natuurlijk. Zoals ieder jaar! :D

Wel typisch dat bijvoorbeeld de Indian Box gemiddeld ongeveer 20-25 euro duurder dan bij de concurrentie is. Na 15% korting is deze dan weer net zo duur + gratis vuurwerk. Voelt wel een beetje als een sigaar uit eigen doos bij sommige artikelen dus als je niet oplet :rolleyes:

Het was erg rustig rond een uur of 8. Wel veel mensen wie lang bleven hangen. Gratis frietje erbij was helemaal top. Hierbij enkele foto's.

Ano_2023_11-2023 - 22.jpgAno_2023_11-2023 - 1.jpgAno_2023_11-2023 - 4.jpgAno_2023_11-2023 - 12.jpgAno_2023_11-2023 - 20.jpgAno_2023_11-2023 - 26.jpgAno_2023_11-2023 - 34.jpg

Wel typisch dat bijvoorbeeld de Indian Box gemiddeld ongeveer 20-25 euro duurder dan bij de concurrentie is. Na 15% korting is deze dan weer net zo duur + gratis vuurwerk. Voelt wel een beetje als een sigaar uit eigen doos bij sommige artikelen dus als je niet oplet :rolleyes:

Bij sommige producten is dat inderdaad wel het geval, maar ik zie ook nog genoeg producten waarbij dit niet zo is, maar dan moet je wel toevallig die producten willen hebben, zo niet dan is er idd geen verschil.

Back
Bovenaan