Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Ben net bij Action geweest, de lonten zijn er wel en een sierpakket van 3,95 maar die van 6,95 heb ik nog niet gezien

Ik heb net een pakket gehaald van 6,95 in Rotterdam. Voelde me wel een beetje kinderlijk maar goed. Ik heb het gehaald haha. Zo even met m'n vriendin wat testen.

Ik heb het pakket ook maar even gekocht + 2 pakjes aansteeklonten.
Wat keek die kassière me doordringend aan zeg! Goh, alsof ik een huis in de hens wilde gaan zetten :bonk:
Wilde nog bijna vertellen dat ik de gevaren van deze bommen kende, zo erg was het.

Net even 2 van die thunderclap pakketjes opgehaald + een zak morning glorie. Zullen de kinderen en ik van genieten.

2013-11-13 14.45.20.jpg

Ik heb het pakket ook maar even gekocht + 2 pakjes aansteeklonten.
Wat keek die kassière me doordringend aan zeg! Goh, alsof ik een huis in de hens wilde gaan zetten :bonk:
Wilde nog bijna vertellen dat ik de gevaren van deze bommen kende, zo erg was het.

Zo ging het hier ook :P
Ik twijfel, nog zo'n pakketje of wat fonteintjes :P

Weet je nog wat er in het onderste pakket zit?

Ja zeker! :) Vanmiddag even gekeken bij de Big Bazar in Rijswijk

o5vokz.jpg

2lcl3kh.jpg

2h6yrdd.jpg

gister naar de action in amersfoort schothorst geweest en 10 van die pakketjes mee genomen. Waren erg leuk. voelde me weer even klein kind. Zeer van genoten. Zeker leuk voor kinderen

net bij de action geweest hier in oude pekela en hier waren ze ook al met vuurwerk bezig. onderander sterretjes en morning glory's maar dit jaar ook de thunder packet. zodra alles in de winkel ligt ga ik zeker wat kopen :P

Purmerend enkel nog sterretjes en ijsfontijn...wie weet de komende weken

Voor degenen die een halfords in de buurt hebben. Zag vanmiddag dat ze daar grondbloemen en ander CAT1 spul in de aanbieding hebben.:wink:

Back
Bovenaan