Action Topic

• Topic starter Topic starter lep
  • Startdatum Startdatum
Dikte zegt niks inderdaad als ze maar goed strak zijn geperst/gedraaid.
Had afgelopen jaar ook van die dunne en die gingen goed lang mee.

23315-342-342-fit.png

Vuurwerk aansteeklont 4st
20cm

39 cent

waar gekocht??? bij de action???

waar kan je op dit moment Cat. 1 grondbloemen halen, ik weet niet waar ik het anders kan plaatsen, dus doe ik het hier maar

Aangezien ik vandaag bij de action bij ons was kon ik deze aansteek lonten niet laten liggen.
Ik heb 5 pakjes a 4 stuk mee genomen voor een prijs van 1,95 voor 5 pakjes.
Mijn eerste indruk is een erg dunne doch stevige en enig sinds buigzame lont.
Ik heb ze gelijk maar eens op brand duur getest door deze aan te steken met een pyro torch en ze UIT,de wind te leggen zeg maar ideale omstandingheden.
Bij mij komen dan uit op 80 minuten brand duur realistisch gezien moeten ze een 60 minuten makelijk werken.

Mijn conslusie al met al prima aansteek lonten zeker voor het geld.

Bekijk bijlage 14526

Bekijk bijlage 14527

Ik heb ze gelijk maar eens op brand duur getest door deze aan te steken met een pyro torch en ze UIT,de wind te leggen zeg maar ideale omstandingheden.
Bij mij komen dan uit op 80 minuten brand duur realistisch gezien moeten ze een 60 minuten makelijk werken.

Eigenlijk moet je gewoon de hele tijd lontjes visco branden in de aansteeklont. Dan pas zie je hoe lang deze aansteeklomnt echt mee gaat. Want ik denk dat die spuitvlam van de visco die dingen zeker sneller opmaakt.
Ik denk zelf dat dit goede aansteeklonten zijn, want normaal heb je voor 40 cent 2 aansteeklonten of nog minder en nu toch wel meer. Goede zaak van de Action om dit op de markt te brengen!

De 4 aansteeklonten voor 39 cent zijn echt prima!! Ze zijn heerlijk stevig, en in plaats van het bekende rode omhulsel zijn deze strak ingepakt met een wit omhulsel. Ze zijn iets dunner dan de gewone aansteeklonten, maar dat komt denk ik omdat ze zo strak in elkaar geperst zijn.

Super makkelijk in gebruik, je kan ze gewoon aan het eind beet houden en dan iets aansteken zodat je bijvoorbeeld verder bij een pot vandaan kan gaan staan om hem aan te steken.

Ik had twee pakjes gekregen van mijn zus, maar de volgende 30 pakjes zijn al onderweg, vind je nooit voor dat geld.

Kijk ook zeker eens op de site die hiervoor al genoemd is, www.veiligeaansteeklont.nl. Leuk om te lezen hoe deze "opa" verder heeft gedacht op het gebied van veilig vuurwerk afsteken.

Ik maak morgen wel een foto. :wink:
Maar er zitten crackling bals en flasing demo's in en nog wat ander Cat 1 vuurwerk.

Dit is het pakket --> Broekhoff_Pakket_Geinpakket_Funny_Action_Vernieuwd_groot.gif

Bijlagen

• 170.jpg
    170.jpg
    78,3 KB · Weergaven: 2
Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan