Actietopic Vechtweelde Maarssen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vechtweelde

VWC lid
Beste liefhebbers,

Wij hebben naast ons grote vuurwerk-assortiment nog heel veel extra acties met kortingen oplopend tot 67% Hier een overzicht van deze extra voordelige artikelen. Bestellen is alleen mogelijk via onze webshop en op=op! Minimaal bestelbedrag is 25,-. Uitverkoop telt NIET mee voor gratis vuurwerk, de extra artikelen en extra cake-boxen tellen WEL mee voor gratis vuurwerk.

Hier ga je naar de uitverkoop

En hier ga je naar de extra acties

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de actie! Prima prijzen, winkel is voor mij dichtbij, leuke aanvullingen voor de collectie te krijgen hier.

Laatst bewerkt:
Op verzoek hebben wij een kartonactie gemaakt voor de Crown Sky Hunter, misschien wel de beste single-shot van Nederland! Wij hebben dit artikel groot ingekocht, maar op is ook echt op!

Wij hadden al de actie van 5 stuks voor 30,- (prijs per stuk 6,-)
Nieuwe kartonactie: 18 stuks voor 80,- (prijs per stuk 4,44) Deze kartonprijs is geldig tot zondag 12 november (op=op)

Hierbij ontvang je ook nog ons gratis vuurwerk.

http://vechtweelde.vuurwerkexpert.nl/artikel/sky-hunter-crown-per-stuk

SKY HUNTER.png

Inderdaad 1 van de mooiste, zo niet de mooiste single shot van Nederland. Nu ook nog eens geweldig geprijsd dus wordt wel heel aantrekkelijk om hier even langs te gaan want het ligt op de route.

Bij mij wordt de juiste korting nu ook niet meer weergegeven. Kan dit worden rechtgezet? Ik wil namelijk ook een karton bestellen.

Heb gisteren een karton besteld, kon het niet laten :D
Bij mij werd de korting ook gewoon netjes verrekend in de winkelmand.

Probleem met de korting is opgelost. Misschien wel goed om de geschiedenis te wissen en winkelwagen te verversen.

Laatst bewerkt:
Deze kon ik ook niet voorbij laten gaan, zojuist direct besteld toen ik las dat het weer werkt. :p Kreeg wel een 500-error na betaling en op het gehele domein van de shop, maar volgens mij is alles gelukt, heb de bevestiging binnen. :thumbup:

Deze kon ik ook niet voorbij laten gaan, zojuist direct besteld toen ik las dat het weer werkt. :p Kreeg wel een 500-error na betaling en op het gehele domein van de shop, maar volgens mij is alles gelukt, heb de bevestiging binnen. :thumbup:

Zelfde verhaal hier. Maar zal vast goed komen, blij dat ik hem vast heb kunnen zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan