[Actie 2016] 'Vroege Freak Actie' Vuurwerk Outlet Groningen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Juich niet te vroeg mannen... het blijft vuurwerktotaal... die hebben hun eigen regels omtrent kortingen... en dat pakt over het algemeen niet super positief uit voor de consument ;). Maar ondanks dat ben ik ook erg benieuwd!!

Komen net als de vorige keer, eerst de producten online ( en een paar dagen later de start vd verkoop) of gaan jullie in een keer los..?

Juich niet te vroeg mannen... het blijft vuurwerktotaal... die hebben hun eigen regels omtrent kortingen... en dat pakt over het algemeen niet super positief uit voor de consument ;). Maar ondanks dat ben ik ook erg benieuwd!!

Dat ligt er maar net aan of het om restvoorraad bij VW Outlet Groningen gaat, of voorraad bij VWT zelf. Wanneer dat laatste het geval is, verwacht ik prijzen zoals bij VWL Steenbergen en daar is/was niks mis mee hoor. Gangster 135, Hardstyle 120, Salvo Box 107,50, Detonation 97,50 en topcakes zoals Massive, Color Change en Hallucinator gingen allen voor 18 euro en Crackling Fan voor 25.

Het gaat hier om eigen voorraad, dus wij bepalen de prijzen! :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan