Aanschaf vuurwerk & weersomstandigheden

Vorig jaar was het geen slecht weer in mijn ogen, 's-middags een paar druppeltjes gevoeld, en om 12 uur ook een paar, maar storend was het niet. Dit jaar hopen op nog beter en heel de dag droog en een temperatuur tussen de 0-5 graden. tot nu schijnt de zon nog vaak voor deze tijd.

Om mijn verhaal compleet te maken mag ik dat toch gewoon aangeven? of zit jou dat dwars...
Begrijp jou reactie niet helemaal, niet echt nuttig in dit topic.

In jouw planning ja, staat los van de aanschaf zoals je zelf al aangeeft.
De planning & weersomstandigheden is een ander topic welke nog aangemaakt dient te worden :idea:

Ik houdt er geen rekening mee, zoals k0en aangeeft, in de zomer is het lastig voorspellen wat er aan het einde van het jaar gaat gebeuren.
Ik vind het overigens wel elk jaar leuk hoeveel er gepost wordt over het weer.
Het gaat regen/het gaat sneeuwen/misschien miezer/waarschijnlijk blijft het droog. Heerlijk!

Ook hier houden wij geen rekening met het weer, het is zoals het komt.

Bestellingen gaan er vroeg uit dus op dat bericht wacht ik niet het is afwachten.

In de oude tijd lag er op nieuwjaar dag ineens sneeuw.

Slechter dan zoals het bij vele verleden jaar is geweest komt ook niet heel vaak voor als ik zo terug denk. Vermoeden voor dit jaar is wel droog ook weinig wind, maar het zal keihard vriezen.

Woe, je eerste punt heb ik eigenlijk nog nooit over nagedacht!!!:|
Dat is een goeie, hopelijk blijft het lekker droog, mja, de snelwegen zijn meestal wel goed:P

Ik let er ook eigenlijk nooit op. Vorig jaar was de eerste keer dat het zulk slecht weer was welke ik heb meegemaakt haha:P

Ik probeer met het weer rekening te houden.

1.) Stel je voor je besteld en kan dan wegens zware sneeuwval oid je vuurwerk niet komen ophalen.
2.) Het andere gare is, als je teveel goed spul koopt en het wordt ***** weer op 31 december, daar zit je dan met je dure stuff in een zure situatie.

Bovenstaande punten hebben mij afgelopen jaren beïnvloed bij de aanschaf van vuurwerk in zowel budget als volume.

Back
Bovenaan