Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

Ik heb al 3 jaar achter elkaar deze set pijlen.Ik doe dit dan alleen voor die bol pijlen vind dit toch de leukste uit Duitsland.

Volgens mij is de Bloody Mary van 3.99 bij de Kaufland zelfde als de Poison van 2.99 bij de Aldi toch?
Eerder werd die wel eens onder de namen als Dampfhammer etc. verkocht...

Ik heb al 3 jaar achter elkaar deze set pijlen.Ik doe dit dan alleen voor die bol pijlen vind dit toch de leukste uit Duitsland.

die zijn wel gaaf inderdaad, klappen wel laag lijkt wel..
wat is de prijs van zo'n setje? en bij welke winkel haal je ze?

Probeer de High Speed Bombs bij de Lidl is, neem elk jaar wel zo'n pakketje mee. Leuk voor in de vooravond en voor een tientje niets te klagen :p

Ja daar zat ik ook al naar te kijken. Op sommige filmpjes zien ze er best grappig uit. Misschien maar eens proberen dan!

Idd,ik heb deze ook gehad en vind dit met voorsprong de leukste pijlen!
Combineren met een arena of rockets pakket en je hebt leuk wat de lucht in te schieten!!

Ik kan niks over de night howler (weco) vinden? En de wolfsgeheul is hier dus ook niet te krijgen.. :l

Edit: Oh, night howler is een omlabeling van die hummer/rauwe fluit bak.. had ik toch echt liever alleen rauwe fluiters voor 5 euro minder

Back
Bovenaan