Aanbod (online)folders Duitsland 2014/2015

Bij Posten-Borse kan je daar gewoon kopen?? staat mij bij dat je daar een pasje van moest hebben. Wie weet dat.

Weet iemand of er rond Bunde/Leer ook een Norma ligt? Met de Filialsuche kan ik niks vinden maar misschien doe ik het ook wel verkeerd. Zo niet, weet iemand dan waar je het vuurpijlen pakket Rocket Rallye van Nico kunt kopen?

alvast een paar sfeer plaatjes!

Bijlagen

• 20141227_173455.jpg
    20141227_173455.jpg
    206,6 KB · Weergaven: 0
  • 20141227_173409.jpg
    20141227_173409.jpg
    215,1 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt:
Weet iemand of er rond Bunde/Leer ook een Norma ligt? Met de Filialsuche kan ik niks vinden maar misschien doe ik het ook wel verkeerd. Zo niet, weet iemand dan waar je het vuurpijlen pakket Rocket Rallye van Nico kunt kopen?

Mede pyro, ik heb hier ook al naar gekeken want ik woon in groningen B-)
Er is geen Norma in de buurt. tenminste niet op korte afstand.
Via google maps kan je wel intikken Norma..verwijst deze wel naar supermarkten en kan je er 1 uitkiezen

Ik ga alleen nog naar Duitsland voor wat alligator en Reno potjes. De rest kun je met kortingen ook in Nederland krijgen en stelt weinig voor.

Het is alleen jammer dat deze op 30 december bijna nergens meer te vinden zijn :(

Ik ga 30 December naar Duitsland en ik heb maximaal nog 50 euro te besteden. Wat zijn aanraders bij de Kaufland en of Hagebau??

ben op de kauf site aan het snuffelen en me route uit aan het zetten maar zie de de black arrow en de dragon fire niet mee online staan... zijn deze niet meer in het assortiment??

Ga naar de aldi! Haal wat reno potjes, toronto, sidney pijlen set, palermo, sevilla of barcelona zijn leuke potjes vor weinig geld!
En als je toch naar de hagebau wilt, zou ik wat van die waaiers nemen van 7.99 en 8.99. En de swag. En misschien wat pijlen setjes van 3.99
Kijk gewoon daar wat je wilt hebben, en wat er nog is

Bedankt voor het antwoord en me moeder wilt ook nog naar de aldi dus dat komt goed uit. Ik zal is gaan kijken bij de winkels

Vanochtend naar Emlichheim geweest. Rond 9 uur kwamen we aan bij de Lidl. Was verbazingwekkend rustig. Volgens mij was alles er nog, en we hebben 1 beurt moeten wachten bij de kassa. We hebben alles wat we wilden. Daarna naar de Aldi gegaan, hier was het wel erg druk, maar gelukkig nog net de laatste 3 Poisons uit de mand gehaald :). Ook hier kregen we alles wat we wilden. Verder geen controle o.i.d. gehad.

ik ga morgen naar duitsland met wat vrienden,
weet iemand waar ik wat GOED knal vuurwerk kan halen?
ik weet niet veel van vuurwerk maar weet iemand wat mooi/goedkoop vuurwerk (siervuurwerk / knalvuurwerk)

en waar in duitsland?

ik ga morgen naar duitsland met wat vrienden,
weet iemand waar ik wat GOED knal vuurwerk kan halen?
ik weet niet veel van vuurwerk maar weet iemand wat mooi/goedkoop vuurwerk (siervuurwerk / knalvuurwerk)

Als je goed knal vuurwerk wilt hebben kan je kijken naar bijv. de Reno, 16 schoten met knal en wat sier, en zo'n potje kost maar 3 euro. Echt harder dan dat zul je in Duitsland niet vinden, ze hebben ongeveer even strenge regels als in Nederland. Als je toch alleen naar knallers zoekt zou je net zo goed in Nederland kunnen blijven en Singleshotjes kunnen halen (Thunderking, Asian Thunder, Detonator etc) die allemaal vrij goedkoop zijn (< 50 cent per stuk). Komt toch een behoorlijke knal vanaf voor Nederlandse begrippen!

Qua sier: vermijdt de potten met veel schoten (80, 100 etc) voor een prijs van 5-10 euro, die zijn vaak vol gestampt met romeinse kaars effecten, wat niet leuk is als je lekker wat wilt knallen met sier erbij. Mijn persoonlijke aanraders:

Lidl:
- Laser (mooi fontijntje met prachtige kleuren)
- Aligator (goedkoop potje met 15 crackling boeketten)
- Beastmaster (prachtige crackling tijdens het opstijgen en mooi volle lucht met crackling)
- Black Ice (genoeg schoten met mooi W-shape effect)
- Magic Moments (vrij prijzig maar een prachtige pot met ~2 minuten een volle lucht)

Aldi:
- Reno (goedkoop potje met 16 simpele sier boeketten)
- Palermo (fontijn met prachtige crackling)
- Magma Monster (Zwitserse fontijn die 6 meter hoog gaat)

is het dan wel de moeite om naar duitsland te gaan of kan ik het voor het zelfde geld in nederland halen? ( we rijden gratis dus geen probleem met geld voor benzine)

Back
Bovenaan