Aanbod (online)folders Duitsland 2012/2013

Wat maakt het uit of het online staat? Wat is de meerwaarde van de site als je al in het bezit bent van de folder?

handigheid dat de juiste filmpjes erbij staan zonder dat je zelf youtube af hoeft te struinen.
De pyrofreaks weten vaak uit hen hoofd wat voor cakes er wel en niet mooi zijn. De minder 'freaks' (waaronder mezelf) is het wel wenselijk om eff de beelden erbij te hebben.

Vorige jaar was het wel zo dat ze online netjes de filmpjes erbij hadden staan...hoop dat het dit jaar weer zo is.

Meeste sites die ik bekeken heb, hadden de filmpjes er bij staan. Toch zoek ik vaak nog op youtube filmpjes op om te kijken hoe de wat duurdere cakes er uit zien. Soms zit er toch verschil in de 'real life' vs. verkoop omstandigheden.

GEACHTE LEDEN VAN VWC,

Ik heb speciaal voor jullie de LIDL folder aangepast welke je helemaal kunt doorbladeren, er staan nu bij bijna alle Artikelen Youtube filmpjes van minimaal 720P - 1080P, Tenzij anders staat aangegeven!!!

Dus nu klik je het artikel in de folder aan en je ziet direct het Youtube filmpje in top kwaliteit!

De folder bekijken doe je hier: http://issuu.com/slabbetje/docs/lidl_duitsland_2012_2013

Met vriendelijke groet,

Slabbetje.

GEACHTE LEDEN VAN VWC,

Ik heb speciaal voor jullie de LIDL folder aangepast welke je helemaal kunt doorbladeren, er staan nu bij bijna alle Artikelen Youtube filmpjes van minimaal 720P - 1080P, Tenzij anders staat aangegeven!!!

Dus nu klik je het artikel in de folder aan en je ziet direct het Youtube filmpje in top kwaliteit!

De folder bekijken doe je hier: http://issuu.com/slabbetje/docs/lidl_duitsland_2012_2013

Met vriendelijke groet,

Slabbetje.

Nice man!
Helaas net in excel een overzicht gemaakt van alles wat ik wil hebben, inclusief youtube links ;)

Beste mensen, ik heb eerst op www.norma-online.de de folder van vuurwerk bekeken maar ik kan hem telksn niet terug vinden.
als je op 27dec drukt, komt er te staan 28december silvester klik ik daarop krijg ik wat aanbiedingen van vlees voor oud en nieuw en geen vuurwerk?
Ik heb overigens verschillende winkels met invoer van plaats geprobeert maar het licht niet aan de winkel.
help!! :p

Back
Bovenaan