\_niels_/ schrijft een boek! Sfeercountdown tot release

De Magnum Candles. In de beginjaren van de hobby altijd wel binnen het budget, maar toch een te grote hap in 1 keer om ze er bij te nemen. Gelukkig had ik, toen het budget wat ruimer werd, alsnog de kans om ze een aantal keer aan te schaffen. De boeketten stelden niet zo veel voor. De doffe klap bij de lancering van de bombettes compenseerde dat gelukkig. Maar het allermooiste was uiteraard hoe ze er uit zagen!

Magnum Candle.png

De Magnum Candles. In de beginjaren van de hobby altijd wel binnen het budget, maar toch een te grote hap in 1 keer om ze er bij te nemen. Gelukkig had ik, toen het budget wat ruimer werd, alsnog de kans om ze een aantal keer aan te schaffen. De boeketten stelden niet zo veel voor. De doffe klap bij de lancering van de bombettes compenseerde dat gelukkig. Maar het allermooiste was uiteraard hoe ze er uit zagen!

Bekijk bijlage 1812468
Vaak overwogen, nooit genomen...

Niels, wat leuk dat ik op deze thread stuit. Ben zelf ook watersporter ( niet zo hardcore als jij)luchtsporter , fervent reiziger maar bovenal vuurwerk freak en hobbyist.

Ik ga je boek kopen, wat een leuk idee.

Goede reizen gewenst en goed bezig gozer!

Volgende preview!

------
Het is heel wat keren heen en weer lopen vanaf de achterbak, de twee rechter portieren en een linker portier, maar toch staat binnen 10 minuten de volledige lading in de woonkamer. Stap 1 van de versjouwing is compleet. Stap 2 is het naar de logeerkamer brengen van alle dozen, tassen, en enkele losse producten die vanwege de beperkte ruimte in de auto in de opengebleven gaatjes gepropt waren. Dat betekent dat alles nu een trap op moet. Vuurwerk slecht voor je gezondheid? Ik geloof er niets van. Er zijn weinig dagen waarop ik zo veel beweeg als de dagen dat ik met vuurwerk bezig ben. Naast het sjouwen van vandaag volgen nog twee dagen waarop ik elke 5 minuten een trap op of af loop om iets met het vuurwerk te doen. Met als klapstuk de avond van 31 december, waarop ik vrijwel geen moment stil zal staan. Bovendien is geluk gezond, en ondanks het harde werken word ik van al dat vuurwerk uitermate gelukkig.
------

Back
Bovenaan