\_niels_/ schrijft een boek! Sfeercountdown tot release

\_niels_/

VWC lid
De afgelopen twee jaar ben ik wat minder actief geweest op het forum. Sommige van jullie weten waarom: ik ben samen met mijn vriendin op wereldreis. Met onze eigen zeilboot zijn we in augustus 2023 vertrokken uit Nederland. Inmiddels zitten we aan de andere kant van de wereld en verkennen we de tropische eilanden van de Grote Oceaan. Maar ondanks dat prachtige avontuur, laat vuurwerk me niet los. Dat heeft ertoe geleid dat er nu iets leuks te gebeuren staat...

Sinds de jaarwisseling van 2018/2019 was het voor mij vaste prik om een verslag te schrijven gerelateerd aan de mooiste dagen van het jaar. Ze gingen onder andere over de afhaaldagen en hoe de vuurwerkhobby me door het jaar heen bezig hield. In de loop der jaren begon ook het idee om die verhalen te bundelen op te komen.

Dat idee wordt nu werkelijkheid: binnenkort komt mijn boek uit!

Het wordt een boek vol sfeer met een flinke dosis nostalgie. In het boek staan niet alleen de herziene, uitgebreidde en van foto's voorziene versies van mijn 'oude' verslagen. Het boek vertelt het hele verhaal van hoe een tasje met kindervuurwerk in 2003 uiteindelijk leidde tot autoladingen vol fonteinen, cakes, vuurpijlen en compounds in 2022. Alles is uiteraard voorzien van bijpassende afbeeldingen. Van onder andere de muurtjes die er de laatste jaren gemetseld konden worden en van de prachtige producten uit onder andere de Diamond Collection die in de beginjaren een grote bijdrage hebben geleverd aan het aanwakkeren van mijn liefde voor vuurwerk.

De ambitie is om halverwege september de voorverkoop te starten en eind september het boek te kunnen versturen. In dit topic houd ik jullie op de hoogte van de start van de voorverkoop (met winactie!) en uiteraard de daadwerkelijke releasedatum.

In de tussentijd is het tijd voor sfeer! Daarom deel ik hier de komende tijd regelmatig foto's, korte stukjes uit het boek en filmpjes van mijn laatste jaarwisseling in Nederland! Stay tuned!

Leuk dat je een boek aan het schrijven bent. Kan niet wachten om het te lezen. Hopelijk ga je ook je ook een boek schrijven over je zeilreis ervaringen. Ik heb o.a. het boek gelezen van Laura Dekker en zeil verhalen boeken zijn erg leuk om te lezen.

Succes met schrijven. (Ik ben ook van plan om een boek te schrijven over mijn chronische ziekte, maar daar komt bar weinig van.)

Leuk dat je een boek aan het schrijven bent. Kan niet wachten om het te lezen. Hopelijk ga je ook je ook een boek schrijven over je zeilreis ervaringen. Ik heb o.a. het boek gelezen van Laura Dekker en zeil verhalen boeken zijn erg leuk om te lezen.

Succes met schrijven. (Ik ben ook van plan om een boek te schrijven over mijn chronische ziekte, maar daar komt bar weinig van.)

Daar komt ook ongetwijfeld een boek over, maar dat wordt pas als we over een paar jaar weer terug zijn. Je kunt ons wel volgen via YouTube als je het leuk vindt: https://www.youtube.com/@TweeTwintigersTussenpensioen

Fantastisch nieuws en mooi dat je een boek uit gaat brengen. Die gaat zeker besteld worden, kijk er enorm naar uit.

Ik zit ff je youtube kanaal te bekijken over jullie zeilreis! Erg gaaf hoor. Ik kan het wel waarderen als mensen de gevestigde orde verlaten en hun eigen vrijheid opzoeken. Zou iedereen moeten doen.

Heel veel plezier nog!

Oja, en je boek ben ik ook wel benieuwd naar.

Laatst bewerkt:
Ha, nog een boek over vuurwerk. Daar komen we de winter wel mee door. Heel fijn dat er nog een boek over vuurwerk aan komt. Begint ook langzaam een verzameling te worden. Top van je Niels.😃

Hey Niels, kom je dan niet terug het laatste stookjaar in Nederland? Krijg je daar geen spijt van denk je?
Daar heb ik wel serieus over nagedacht, maar ik heb de laatste jaarwisseling dat ik in Nederland was al gevierd alsof het de laatste was. Ik heb zeker wel getwijfeld, maar het kost en hoop geld om even heen en weer te vliegen en dat geld houd ik toch liever beschikbaar voor de reis. Dan hoeven we onderweg weer minder te werken en de vrijheid die we daarvoor terug krijgen is me van alles toch het meeste waard.

Back
Bovenaan