[8407] Asiatic Cheetah 100sh

Als ik een inschatting moet maken zou het ongeveer 200/300 meter zijn? Maar daar kan ik helemaal naast zitten. Dit is de eerste keer geweest dat ik iets moest doorlonten, vond dat al vrij spannend. Had de Asiatic Cheetah en Snowblind dus over en dacht hee, daar maken we een mooie combo van.

Als ik een inschatting moet maken zou het ongeveer 200/300 meter zijn? Maar daar kan ik helemaal naast zitten. Dit is de eerste keer geweest dat ik iets moest doorlonten, vond dat al vrij spannend. Had de Asiatic Cheetah en Snowblind dus over en dacht hee, daar maken we een mooie combo van.

Echt super dik man elegantpyro, ik ga dezelfde combo proberen dit jaar

Prachtig zeg. Ik vind de snowblind stand alone net wat te eentonig. Maar in combinatie met de Asiatic Cheetah, heel erg gaaf!

Mooie box van Luypaers. De bombettes worden met flink geweld de lucht in geschoten, erg gaaf. Jammer dat de box halverwege stopte, waardoor ik hem opnieuw moest aansteken. Alsnog top spul

deze is ook een topper , mooiste van deze zijn tempo toch even wat rustiger dan de funke blokken en een heerlijk spreiding

Rustige en sierlijke bak waar je even rustig van kan genieten. Het begin vind ik niet heel overtuigend, maar als de blinkers er op het laatst bij komen wordt hij indrukwekkend!

Hieronder te zien op 1.34 tussen de Zena Event 4 en de Elegant Night:

Ontzettend gave box welke goed presteerde en de ondermaatse Yggdrasil van Funke er feilloos uitschoot.

Is te zien als 5e product in onze show vanaf 2:18 in combinatie met de Yggdrasil van Funke.

Schittende box zeg, prima kwaliteit, lijken forse boeketten, enorm sierlijk. Alles klopt wel aan deze bak, prachtig.
Knalt duidelijk die Funke box eruit op de film van Djaimy inderdaad.

Back
Bovenaan