[8300] Kilimanjaro Leopard

smurf

VWC lid
Artikelnummer: 8300
Artikelnaam: Kilimanjaro Leopard
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: ... gram
Aantal Schoten: 188 schoten
Effectomschrijving: 188 schots cakebox van Luypaers met voornamelijk 30mm tubes! Spektakel gegarandeerd!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: € 330,00

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er super dik uit, kruipend goud met heldere kleuren en een diversiteit aan shapes en effecten! Love it, is er ook een kruitgewicht bekend? En compound of cakebox? Zag dat hij nu voor 200€ stond, opzich een rieele prijs maar das in de aanbieding, normaal 300 das toch wat grof

Hier in de straat had iemand deze , ik dacht dat het een profblok was , totdat ik de tails en horsetails zag ,,, gevolgd door dikke cracklingwolken .
Toen herkende ik hem pas .

Of is deze gebaseerd op een bepaald profblok ??
Klapte echt goed !!

Hier in de straat had iemand deze , ik dacht dat het een profblok was , totdat ik de tails en horsetails zag ,,, gevolgd door dikke cracklingwolken .

Klapte echt goed !!

Het is gebaseerd
Op een chinees profblok
Staat bij funke onder de video
Van de mashang

Klapte echt goed !!
Dan zal ik dit jaar daar maar eens voor omrijden ��

Heel erg zitten twijfelen om deze te kopen, was in de aanbieding voor 165 euro... maar uiteindelijk niet gedaan. Ben wel benieuwd naar de straatfilmpjes, want ziet er inderdaad uit als een top-box

Mooi blok, maar zou er persoonliik niet meer dan 150 voor betalen, geen fan van die tails en tear drops

Mooi blok, maar zou er persoonliik niet meer dan 150 voor betalen, geen fan van die tails en tear drops
kans is klein dat je funke/luypaers richting 200 schoten voor 150 graat krijgen enige manier is met die 50& korting met kerst op luypaers

Ja dat is hem, zo zonde van die tails en tear drops, had daar ook mooie boeketten van gemaakt en hij had plek 2 op mijn lijstje gekregen!

Ik vind dit eerlijk gezegd funke onwaardig. Voor die prijsklasse kan je beter de Fireball meenemen.

Vergeet niet dat het dit jaar windstil was en die kleine gouden boeketten komend jaar nog meer tegen zullen vallen.

Back
Bovenaan