6-7-13 Geelse kanaalfeesten (B)

zal wel 11 uur zijn, 10 uur is het inderdaad nog niet donker.
maar voor mensen over tijden gaan discuseren... het is nog helemaal niet zeker of het uberhaupt wel door gaat :(

Net nog even nagevraagd, maar er is nog wel onzekerheid over de show. Mocht ik meer weten dan vertel ik het zo snel mogelijk.

Net nog even nagevraagd, maar er is nog wel onzekerheid over de show. Mocht ik meer weten dan vertel ik het zo snel mogelijk.

Ok, heel erg top.
Ben nog steeds van mening dat het helemaal goed komt.
Voor een beetje meer sfeer in deze onzekere berichten me mooie beelden van afgelopen jaar nog maar een keer plaatsen.
Het moois op het achterveld moeten we helaas missen, maar geloof best dat ze op de kade ook los kunnen gaan...
We zijn er klaar voor:)

Het moois op het achterveld moeten we dit jaar missen, maar de herinneringen blijven en de films ook.

We will never forget.

:cool:

Ik hoop dat het goedkomt jongens.

Ik kan jullie melden dat de show doorgaat! Echter in een andere vorm als voorgaande jaren, de focus zal liggen op consumenten en klein kaliber prof vuurwerk(single shots etc..)

Toch mooi om te horen dat het doorgaat inderdaad ik laat dit jaar toch verstek gaan mede omdat men chauffaur op het laatste moment heeft afgezegt

Het scheelt enorm dat Rob deze show gaat schrijven, zelfs met beperkte producten weet ik zeker dat het genieten wordt!

helaas is in de laatste bespreking met de plaatselijke overheid er toch weer iets veranderd. In de definitieve vergunning is alleen feestvuurwerk van Zena toegestaan. Het zijn gelukkig wel veel cakes, ongeveer 550 stuks! En er komen nog fonteinen en traca's voorbij.

Bedankt voor de update.
Al is het een slechte, van alles mogelijk tot ineens alleen conusmenten spul.
Wat een klap zal dit voor jullie zijn.

Ach, ik ben er gewoon vrijwel zeker bij
heb geen zin in het gevoel de dag erna ''was ik er toch maar bij'' :p

helaas is in de laatste bespreking met de plaatselijke overheid er toch weer iets veranderd. In de definitieve vergunning is alleen feestvuurwerk van Zena toegestaan. Het zijn gelukkig wel veel cakes, ongeveer 550 stuks! En er komen nog fonteinen en traca's voorbij.

Jullie valt niets kwalijk te nemen en ik weet zeker dat jij er alles aan zult doen om met de middelen die jij hebt het onderste uit de kan te halen, maar dit is toch wel een grote afknapper. Van mega shells en ongekende spektakel waar ik begin dit jaar al naar uit zat te kijken, naar een consumenten showtje aan het water. Het is omdat we dat weekend verder toch niets te doen hebben en we er sowieso een dagje Belgenland van gingen maken.

Zena kan hier niks aan doen ik denk toch dat de meeste erg teleurgesteld gaan worden ik ga iedergeval geen 400 kilometer voor gaan reizen helaas maar ja wie weet dat Geel ooit nog van ouds word.

Oke 200 kilometer heen en 200 terug jammer dat de gemeente.en de groenen zo lastig geweest zijn met de.vergunning

Ach je moet maar zo denken, beter als helemaal geen vuurwerk. Als het aan die groenen had gelegen was er helemaal geen vuurwerk geweest. Ik weet zeker dat Rob en team er alles aan zullen doen om hier nog een leuke show neer te zetten.
En uiteraard zal het niet te show zijn van afgelopen jaren zijn. Maar met 550+ cakes is zeker nog een leuke show neer te zetten.

En voor het echte grote werk hebben we gelukkig de zena trophy nog in september:D

Heel erg jammer dit..... Geel was toch wel echt altijd een super toffe show, zeker de 2012 editie!

Ook echt zonde voor het totale evenement, kan me altijd goed herinneren hoe het overal vol stond tot op de brug aan toe.

Echt balen dit,maar dan moet ik geel toch echt overslaan.
4 uur rijden in totaal wordt me te gek.

Gelukkig komt bullingen er nog aan.:D

Back
Bovenaan