vuurwerk4all
Banned
Mooie potten op de site!! (Alleen niet echt iets voor mij, ik hou van de iets goedkopere potten..)
En wat vind jij goedkoop ?
zal ik is even kijken hoe en wat.
gr wim

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Mooie potten op de site!! (Alleen niet echt iets voor mij, ik hou van de iets goedkopere potten..)
Leuke actie, en ik zat even bij het knalspul te kijken. Maar klopt het dat ze rollen van original verkopen, waar dus flash in zit?
Leuke actie, en ik zat even bij het knalspul te kijken. Maar klopt het dat ze rollen van original verkopen, waar dus flash in zit?
nee,
In nederland mag er geen flash gebruikt worden.
Meerdere winkels gebruiken die foto, omdat het makkelijk herkent word, als de ''belgische rollen'' zoals jij nu doet. Of het is gewoon gebruikt omdat er niks anders was.
vind het wel misleidend![]()
Die van Wolff.
Bijvoorbeeld:
Fire Balls
Concorde
Firestarter
Galactic Glaciers
Wild Wide West
Cape Town
Freaky
Strobe Attack
Unbelievable
Ik hoop dat u hier iets mee kunt. (P.S. Ik kan helaas niet bij u bestellen want ik woon in de andere kant van NL)
Zo'n actie is juist dan ideaal om een keer de wat duurdere cakes te kopen voor de helft van de prijs.
Of men neemt de goedkopere cakes en kan dan 2x zoveel bestellen.
Het hoeft niet perse zo bedoeld te zijn.
This gewoon een foto, misschien hadden ze geen andere beschikbaar
Grootste Chinese Rol original fireworks Belgie, geen imitatie iets duurder maar echt, dus geen troep
De hardste klapper van 30.000 schots van original fireworks belgie
Ik denk dat je te maken hebt met iemand met relatief klein budget.
Je hebt ergens wel een punt hoor, maar mijn vermoeden is dat Sander voor iets meer potten zal willen gaan in plaats van de iets duurdere.
Oke maar zet er dan niet dit onder
of dit
Dan word het in mijn ogen wel misleiding.Zet er dan bij original fireworks nederland.Liefhebbers als wij weten dat er in de nederlandse rollen geen flash zit.Maar een leek denkt de ''beruchte'' belgische rollen eindelijk legaal te kunnen aanschaffen. Maar word met oudjaar toch flink teleurgesteld
Maar goed verder een leuke actie van vuurwerk4all
Oke maar zet er dan niet dit onder
of dit
Dan word het in mijn ogen wel misleiding.Zet er dan bij original fireworks nederland.Liefhebbers als wij weten dat er in de nederlandse rollen geen flash zit.Maar een leek denkt de ''beruchte'' belgische rollen eindelijk legaal te kunnen aanschaffen. Maar word met oudjaar toch flink teleurgesteld
Maar goed verder een leuke actie van vuurwerk4all
Wim, ze zitten niet alleen in België, maar bieden ook hun top vuurwerk in Nederland aan onder de naam Zena. Zena en Original is eigenlijk 1 pot nat.
Verder top actie, wens je veel succes!