4EVER - 4 x 25 schots

kijk en nou dacht je dat je er was .
maar nee dan komt dit op je pad .
prijs is goed te doen in verhouding met die andere grote bakken is hij spot goedkoop .
je zou haast denken dat er een addertje onder het gras zit .
maar goed eigenlijk zou je hem gewoon moeten proberen .

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat dit een markt strategie is van Katan.
Deze goedkoop houden en er weinig aan verdienen.
Maar zo andere producten erbij leveren tegen normaal tarief en er weer winkels bij krijgen.

gr

Tjonge heb je een mooie bak en dat wil zeggen 4 500 grams cakes en zitten we nog om korting te discussieren!!! Wees blij dat dit er nu is van Katan en we hebben nog geeneens een film gezien misschien valt die dermate tegen, wie zal het zeggen. Echt Nederlands dit.... tjonge jonge

Tjonge heb je een mooie bak en dat wil zeggen 4 500 grams cakes en zitten we nog om korting te discussieren!!! Wees blij dat dit er nu is van Katan en we hebben nog geeneens een film gezien misschien valt die dermate tegen, wie zal het zeggen. Echt Nederlands dit.... tjonge jonge

FF tjekke: vuurwerkcrew.NL, ja inderdaad, we zitten nog steeds in Nederland.
Hoe goedkoper, hoe beter:rolleyes:

Dat is er ook;
er worden er maar 150 stuks totaal uitgeleverd aan de dealers, zover ik begreep op AVP.

Zolang ik mijn bestelde box maar krijg intresseerd mij die beperkte oplage niets.
Wat dacht jij.?
Dat katan 1000en gingen verkopen voor 70 euro?
Dan werken ze zichzelf wel erg snel de afgrond in.
Karan is wel gek (door deze geweldige aanbiedings prijs) maar niet dom!

Laatst bewerkt:
Als het zo is dat er wel150 zijn geïmporteerd, dan is dat wel een beetje weinig.
Maar beter iets dan niets zullen we maar zeggen. Alleen hoor ik dat het liefst van katan zelf. Anders krijg je weer dat er allemaal uitspraken worden gedaan die niet nodig zijn achteraf.
Greetzzz

Wat is daar raar aan dan? Gewoon beperkt geimporteerd?

150 is een beetje weinig niet waar?
Voor €70 willen veel mensen die bak wel hebben, kijk alleen op dit forum al. Dan ga je het met 150 stuks nooit halen.
Dat gaan veel teleurstellingen worden vrees ik...

Als ze 30 verkooppunten hebben (wat best haalbaar is landelijk gezien), is dat maar 5 van deze potten per winkel!

Ik heb even contact gehad met Ronny.
En er zijn er meer dan 150

Mischien dat wij er die aantallen verbruiken als je ziet wat die bij ons gaat kosten per karton:p

Zullen lijkt mij fabels zijn die 150 in totaal. Zijn er veel te weinig, zeker als katan deze op de voorpagina van hun folder gaat zetten gaat Ronny het niet gokken dat ze er op mis grijpen lijkt me, duizenden zullen ze er ook niet hebben, maar ook geen 150

Deze cake's zijn door de batchtesting gekomen,dus ze komen naar nederland 100%.
Ik heb films gehad uit china maar zijn van zeer slechte kwaliteit,ik wacht op betere kwaliteit.

Ronny kan je dat slechte kwaliteit filmpje niet alvast online gooien ?
Dan hebben we een idee hoe deze eruit gaat zien.

groetjes van een ongeduldige freak

Back
Bovenaan