4EVER - 4 x 25 schots

Hallo Eart,

Bij welke winkel had je hem willen ophalen dan? Ik kan wellicht wat voor je betekenen.

In Vorden, of een plaats die er op lijkt vlakbij Apeldoorn, zou mooi wezen.
Het is niet dat ik hem kosten wat het kost moet hebben. Maar het is een prima product met prima prijs en was benieuwd of hij in de buurt van Apeldoorn of Harderwijk te verkrijgen is. De Katan sites lijlen nog niet online of ik kan hem niet online vinden.
Dus als je iets weet, ben ik zeker benieuwd. :)

1e cake is de skies of gold.
2e cake is een crossette cake op basis van 25gram.
3e cake is multi colour peony.
4e cake is de finale cake met salute`s.

Worden we niet bedondert als consument met het kruitgewicht van 2kg? Als alleen de skies of gold al een kruitgewicht heeft van 365 gram kan die 2 kilogram toch nooit gehaald worden?

Just saying

Hebben de Chinezen de camera kapot
Zit met smart op de HD Film te wachten
En waar kan ik deze prachtige bak bestellen
Gewicht kan me niet bommem als ie maar goed is
Maar dat kan ook niet anders zijn altijd prima potten

Deze cake komt 18december binnen,dus na de 18e zal deze pas op een demo kunnen verschijnen....sorry

Hij zou dus binnen zijn vandaag.

Kan hij niet gestest en gefilmd worden? :p Ik denk dat je dan toch wel een freak of 200 blij maakt... haha

Als goed is werkt hij inderdaad voor hun.
De link die jij gegeven hebt is een ander product.
Want de 4ever kost 69 euro, is 4 cakes en is slechts gelimiteerd beschikbaar.
Wellicht is het dus al uitverkocht of nooit te koop geweest.

Als ik die posts zo begrijp is 500gram een medewerker van Katan?
Mocht dat het geval zijn;

Waarom is deze cake/box of hoe je het ook wil noemen niet bij jullie te bestellen?
Het enige dat ik op jullie site zie staan is http://www.onlinevuurwerkkopen.nl/ulft/product_info.php?cPath=1&products_id=140 echter gaat het daarom om 1 enkele cake voor 29,95.

Morgen komt deze cake binnen,in ulft zal deze waarschijnlijk in de losse verkoop nog te koop zijn.

Zou je rond die tijd hiervan een bevestiging kunnen geven?
Mijn bestelling staat op de 29ste ivm de eventuele kans dat ik de 28ste alsnog moet werken maar anders kom ik op de 28ste even langs voor deze cake en haal ik de dag erna de rest wel op :p

Back
Bovenaan