Bedankt voor je bericht! Inderdaad in het verkeerde topic... Was voor de Haan bedoeldIk denk dat je het verkeerde topic te pakken hebt of je mist een tag in je bericht.
.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor je bericht! Inderdaad in het verkeerde topic... Was voor de Haan bedoeldIk denk dat je het verkeerde topic te pakken hebt of je mist een tag in je bericht.
.Ja ik ook voor dat bedrag mag er best wat gevraagd worden. Maar ik ben blij dat ik het weetJa?
Er is gewoon een slechte batch in omloop en als je dan 150 + spendeert wil ik een goede batch.
Dat je geen specifieke batch kan reserveren snap ik, maar als er word toegezegd de 5136 niet te hebben op het moment van bestellen en ik met die kennis bestel hoef je daar niet mee aan te komen bij afhalen.
Allereerst welkom op het forum!heb gesproken met een winkel en die leveren de batchnummer 2025 646 uit.
Zelfde als die van langeberg Duitsland

Allereerst welkom op het forum!
Om welke winkel gaat het? Anders kunnen we namelijk niet zo veel met deze mededeling![]()
Dat is mooi, want ik kreeg exact diezelfde info vanuit een totaal andere hoek.Tijdens de rondleiding bij Vuurwerkpap wisten ze te vertellen dat integenstelling tot vorig jaar dit jaar alle batches uit dezelfde fabriek komen.