400 Shots Total Display Show

Na druk gezinsberaad, tussen de 300 en 400 shots, is er voor deze gekozen.
Vrouw en 2 dochters wouden deze dus dan heb ik nog maar weinig in te brengen.
Al hoewel ik het ook niet erg vind.

Na lang nadenken voor een extra en laatste box erbij heb ik getwijfeld tussen deze en de Breakout van Wolff. Het is toch deze geworden voor €145 omdat ik ook al wel genoeg 100 shots 30mm boxen heb. Ben benieuwd naar het geweld zoals op de filmpjes te zien:wink:

Dit jaar voor het eerst, dit jaar is er ook wel (uit het niets lijkt het) veel interesse in deze bak op het forum.

We zijn benieuwd, nu enkel nog de vraag, om 12 of om de avond af te sluiten?

Zelf schiet ik 'm zeker niet om 12 uur. Het is een aandachtstrekker maar in de massa vuurwerk vlak na 12en een stuk minder. Deze bak moet hebben van het ritme en het alsmaar doorgaan. Ik ben van plan om 'm af te steken als het inzakt qua vuurwerk, dat is meestal vanaf 00:20 a 00:30 in mijn omgeving. Dan heeft het het effect dat je het stokje overneemt en er overheen gaat.

Ik hoop voor iedereen die 'm voor het eerst heeft en hoge verwachtingen heeft, dat die minstens zo goed presteert als vorig jaar. Ik had 'm toen maar had er niet hele hoge verwachtingen van, wat de kick groter maakte.

Hij staat ook benedenwinds van die bak, waardoor de effecten naar hem toe waaien, en ze groter lijken. Op zich bruut, maar zo krijg je wel alle rook en rommel in je gezicht. Beter sta je met je rug naar de wind, maar dan waaien de effecten bij je vandaan waardoor ze kleiner lijken.
Komende jaarwisseling waaien ze schuin bij ons vandaan gezien de voorspellingen en de stooklocatie. Ben benieuwd hoe die dan is! Sowieso zijn we van plan om alles te filmen, al wil dat wel eens wat tegenvallen in het moment :)

Heb idd exact dezelfde als op het filmpje van Sjimmieh meegekregen. Wat een heerlijke rambak dit, kan niet wachten om 'm te zien vlammen in de straat!!!

Zijn veel verschillende naamgevingen en productnummers in de ronde bij deze box. Neem aan dat de uitwerking hetzelfde zal zijn? Ik zelf heb artikelnummer 5646: 400 shots display show box

Kunnen jullie eens op de zijkant van de doos kijken, daar staan meer nummers.
Misschien ook even een foto delen.
IMG_2257.jpg

Back
Bovenaan