4-pack [Ass.] [Uitloop]

pyroboy

VWC lid
Artikelnummer: BVD1841
Artikelnaam: 4-pack
Bruto Gewicht: info volgt
Netto Kruitgewicht: info volgt
Aantal Schoten: 4x35 shots
Effectomschrijving:
Tijdsduur: info volgt
Stijghoogte: info volgt
Richtprijs:

13374547.9f0e73d7.560.jpg

Aan de oranje stickers op de randjes te zien zijn er twee lonten per cake aanwezig. Is het soms de bedoeling om ze gemakkelijk aan elkaar te knopen :idea:. Of zijn dat niet van die oranje stickers waar de lont onder zit?

Aan de oranje stickers op de randjes te zien zijn er twee lonten per cake aanwezig. Is het soms de bedoeling om ze gemakkelijk aan elkaar te knopen :idea:. Of zijn dat niet van die oranje stickers waar de lont onder zit?

Ze zullen wel zeggen dat het ''Reserve'' lontjes zijn, omdat je Officieel van de wet niet mag doorlonten, en Broekhoff kennende zal er helaas weer een flink prijsje aan hangen

Dat zijn inderdaad reservelonten. De meeste cakes, ook van andere leveranciers, zullen dat dit jaar hebben volgens mij. Dat heeft te maken met de CE keuring geloof ik.

179 euro vind ik een aardige prijs voor dit pakket. Per cake is het 45 euro, wat cake 2 en 4 wel waard zijn. Zelf vind ik cake 1 en 3 wat minder, waardoor het totale pakket al minder interessant is. Daarbij heeft dit pakket ook concurrentie van de Immortal Gold, en die wint het overtuigend van deze.

Dat ben ik met je eens! Maar vind het zeker niet verkeerd en als er ook nog s'een leuke korting op zit denk ik erover na.

Voor 179 euro kun je beter the Fascinating Superior van Hardix nemen. 4x 500 gram en 1x 240 gram voor 189,00. Oke er zit geen reserve lont aan, maar dat is geen probleem!

Op film komt het pakket mooi over!
Ik heb deze zo juist ook besteld.
Ik ben erg benieuwd.!
Heb nu al zin om deze niet zo populaire box af te steken..

Toch wel een supergaaf pakket alleen gaat hij heel snel vind ik. En daar vind ik de prijs niet naar. Maar wel erg mooi...

ben ik nou blind? ik zie nergens de adviesprijs staan? alleen waar andere op gokken. Iemand een idee wat de adviesprijs is voor dit jaar?

Back
Bovenaan