4 in a box

Mattenfreak

Administrator
Forumleiding
Artikelnummer: 9045
Artikelnaam: 4 in a box
Aantal Cakes: 4
Aantal Schoten: 25 Schots
Netto Kruitgewicht: ... gram
Effectomschrijving: Volgt
Richtprijs: 42,50 (Prijs is per cake)
Foto: Volgt
Film:

img_1619.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Wij danken Katan Vuurwerk BV voor deze informatie.

Bijlagen

• 4 in A Box.jpg
    4 in A Box.jpg
    137,7 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:
Let op de 2e cake van rechts, die schiet 3 effecten waarvan 1 een salute is, die ging echt kneitershard! :D:cool:
Je merkt het ook aan onze reactie, echter is de knal voornamelijk bij de eerste klap goed te horen, maar geloof me, die knal komt duidelijk boven alle bursts uit, super!

beetje te pittig geprijst voor mij
cake 3 ziet er goed uit en idd klinkt die salute op de beelden ook erg lekker

Zijn echt geweldige cakes zeg! En dat voor maar 42 euro! De 4e vind ik wel wat minder trouwens..

Edit: Prijs per cake.. ? Dan vind ik het gelijk een stuk minder :|

Laatst bewerkt:
Maar wat ik niet snap is dat er Aantal Cakes: 4 staat en iets verder onder aan staat Richtprijs: €42,50 (Prijs is per cake) beetje verwarrend :s

probeer de cakes te beoordelen op wat hij doet en niet altijd in verhouding met de prijs. hij is nu minder niet in kwaliteit, maar minder omdat je hem niet betalen kan of niet waardig vindt om hem aan te schaffen, maar meerdere mensen vinden het wel een waardig product. zeg dan dat de prijs-kwalitietsverhouding voor jou niet goed genoeg is.

greetz,

@zn

als je het vergelijkt met wat andere importeurs voor die prijs in de markt zetten, is dit dus een slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ongeacht de ongetwijfeld mooie grote effecten en harde burst.

als je het vergelijkt met wat andere importeurs voor die prijs in de markt zetten, is dit dus een slechte prijs/kwaliteit verhouding. Ongeacht de ongetwijfeld mooie grote effecten en harde burst.

ja maar nu zeg je niet dat het product slecht is, want het product opzich is goed, als je niet naar de prijs kijkt (dit zijn jullie woorden dan). maar de prijs-kwaliteit verhouding is heel wat anders als alleen de kwaliteit van het product. maar ik geef je groot gelijk, in verhouding met de prijs zijn er wel andere te vinden, maar dat geldt voor bijna elk product:P

Je moet niet vergeten dat die advies prijzen zijn. Die voor de detaillisten gelden.
Katan kan daar prima onder zitten. Niet dat ik je dat nu garandeer, maar het is gewoon mogelijk.

Jullie als de consument moeten die prijzen vergeten, plak een stukje tape op je monitor zodat de prijzen weg zijn en beoordeel dan de cakes.
Eind van het jaar zal half Vuurwerkcrew wel weer in shock zijn, als Katan weer met BIJZONDERE acties naar buiten zou kunnen komen.

Jullie als de consument moeten die prijzen vergeten, plak een stukje tape op je monitor zodat de prijzen weg zijn en beoordeel dan de cakes.
Eind van het jaar zal half Vuurwerkcrew wel weer in shock zijn, als Katan weer met BIJZONDERE acties naar buiten zou kunnen komen.

Oke dan zo mag ik het horen Mikeole !!!

vind deze 4 blokken zo geweldig!!!! alleen de prijs houd me tegen. Maar ik vraag me nu af of die prijs wel klopt en niet zoals bij die andere blokken ook een strik prijs is en even later doen ze bijna 2x dubbele verlagen... dus kan niet wachten tot eind nov :P

Mvg :)

Let op de 2e cake van rechts, die schiet 3 effecten waarvan 1 een salute is, die ging echt kneitershard! :D:cool:
Je merkt het ook aan onze reactie, echter is de knal voornamelijk bij de eerste klap goed te horen, maar geloof me, die knal komt duidelijk boven alle bursts uit, super!

Ik heb ze vanavond gezien en ipv de salute zat er een crackling boeket in. Geen salute te bekennen. :mad:

ik vond het mooie potten voor die prijs heb ze vanavond gezien jammer genoeg iets boven mijn budget (van het geld dat ik nog over hou).

Ik heb ze vanavond gezien en ipv de salute zat er een crackling boeket in. Geen salute te bekennen. :mad:

Klopt dat viel mij gelijk al op bij de demo, ik zat er met veel plezier op te wachten tot die cake zou komen........alleen was er geen salute.

Is het je wel opgevallen dat in de finale die ze schoten, wel het goede blok stond MET de salute erin? ;)

Of zijn er 2 versies van katan?

deze serie vond ik ook idd helemaal niets....super trage cakes en als je ziet wat er uitkomt...nee, ik laat deze cakes mooi links liggen...

Back
Bovenaan