30 maanden cel voor 7000 kilo illegaal vuurwerk

Tja hoe je het wend of keert...het mag niet dus ben je strafbaar...verder is het vooralsnog een eis van het openbaar ministerie dus geen uitspraak van de rechtbank..dat zijn twee aparte dingen.

Jij kraamt onzin uit. Sorry dat ik het zeg.
Die pedofiel krijgt toch ook geen kaartjes.....

7000 kilo is geen licht vergrijp!:bonk:

Is geen onzin or springwind, zelfs joran van de sloot krijgt kaartjes en brieven.na pedofielen moet je alleen dreigbrieven sturen.Ik heb respect voor de man die vast zit, ja het is illegaal ma dan kun je iemand nog wel steunen en wel het beste wensen voor hem.Maar door zulke handelaren daalt wel de vurwerk prijs perstuk omdat zijn inkoop veel groter is wat positief is in mijn ogen.

Waarom iemand steunen ? 7000 kilo is ziekelijk veel maar het is een eis hè.

Omdat door dit soort mensen / handelaren je tog aan leuk vuurwerk kan komen zonder zelf na polen te moeten rijden.
Als dan deze meneer opgepakt word kun je nog wel met hem meeleven en hem een brief /kaartje sturen om hem een hart onder de riem te steken !!!!
Ja 7000 kilo is veel ja, daar zal zijn straf ook aan afhangen hoelang die is of hoe duur.Denk over je eigen als jij die persoon was zou je ook fijn vinden dat mensen je een kaartje sturen of een brief schrijven.kom je wel achter als je zelf een keertje vast zit:bye:
Hoop voor iedereen die met zulke zaken vast te komen te zitten dat de straf laag zal zijn.:rolleyes:

Omdat door dit soort mensen / handelaren je tog aan leuk vuurwerk kan komen zonder zelf na polen te moeten rijden.
Als dan deze meneer opgepakt word kun je nog wel met hem meeleven en hem een brief /kaartje sturen om hem een hart onder de riem te steken !!!!
Ja 7000 kilo is veel ja, daar zal zijn straf ook aan afhangen hoelang die is of hoe duur.Denk over je eigen als jij die persoon was zou je ook fijn vinden dat mensen je een kaartje sturen of een brief schrijven.kom je wel achter als je zelf een keertje vast zit:bye:
Hoop voor iedereen die met zulke zaken vast te komen te zitten dat de straf laag zal zijn.:rolleyes:

helemaal mee eens :)

Ik hoop voor je dat het nooit je buurman wordt die het roekeloos opslaat met al gevolgen van dien.

Ik ben niet tegen illegaal vuurwerk, maar gebruik dan wel je verstand;-)

Laten we het nu maar weer over vuurwerk hebben :yes::yes:

:bye:
Ik hoop voor je dat het nooit je buurman wordt die het roekeloos opslaat met al gevolgen van dien.

Ik ben niet tegen illegaal vuurwerk, maar gebruik dan wel je verstand;-)

Laten we het nu maar weer over vuurwerk hebben :yes::yes:

Dat hoop ik ook dat hij het goed opslaat !!!!
En wat heeft gewicht met verstand te maken???
beetje het zelfde verhaal als 180 rijden op een lege snelweg en je rijbewijs in moeten leveren? of mensen die niet in hun spiegels kijken in hun auto en zomaar hun stuur omdraaien.
:bye:

ontopic !

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan