bassie1978
VWC lid
Tja hoe je het wend of keert...het mag niet dus ben je strafbaar...verder is het vooralsnog een eis van het openbaar ministerie dus geen uitspraak van de rechtbank..dat zijn twee aparte dingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij kraamt onzin uit. Sorry dat ik het zeg.
Die pedofiel krijgt toch ook geen kaartjes.....
7000 kilo is geen licht vergrijp!![]()
Waarom iemand steunen ? 7000 kilo is ziekelijk veel maar het is een eis hè.
Omdat door dit soort mensen / handelaren je tog aan leuk vuurwerk kan komen zonder zelf na polen te moeten rijden.
Als dan deze meneer opgepakt word kun je nog wel met hem meeleven en hem een brief /kaartje sturen om hem een hart onder de riem te steken !!!!
Ja 7000 kilo is veel ja, daar zal zijn straf ook aan afhangen hoelang die is of hoe duur.Denk over je eigen als jij die persoon was zou je ook fijn vinden dat mensen je een kaartje sturen of een brief schrijven.kom je wel achter als je zelf een keertje vast zit
Hoop voor iedereen die met zulke zaken vast te komen te zitten dat de straf laag zal zijn.![]()
Hoop voor iedereen die met zulke zaken vast te komen te zitten dat de straf laag zal zijn.![]()
Ik hoop voor je dat het nooit je buurman wordt die het roekeloos opslaat met al gevolgen van dien.
Ik ben niet tegen illegaal vuurwerk, maar gebruik dan wel je verstand
Laten we het nu maar weer over vuurwerk hebben![]()