30 April 2009 Koninginnedag vuurwerk te Beverwijk.

MC_MH

VWC lid
30 April 2009 Koninginnedag vuurwerk te Beverwijk.

plaats : Beverwijk
provincie : Noord Holland
wie : Azuma Fireworks
wat : max 4" - flowerbeds en candels
waar : Parkeerplaats P1 Beverwijkse Bazaar
tijd : Omstreeks 22.00 uur
webinfo : Klik hier
Routebeschrijving : Klik hier
Plattegrond : Klik hier
adres :
Beverwijkse Bazaar
Industrieweg / Montageweg 35 te Amsterdam
1948 PH Beverwijk
0251 262626

Bron: http://www.freakpyromaniacs.com/forum/binnenlandse-shows/23722-beverwijk-thu-30-04-2009-a.html

Laatst bewerkt:
Het vuurwerk wordt afgestoken op parkeerplaats P1 van de Zwarte Markt, je moet om de show te bekijken aan de ringvaartweg gaan staan. Industrieweg te Amsterdam?? :p
Het vuurwerk begint om 22:00 en zal duren tot ongeveer 22:30.
Was een zeer leuke show vorig jaar..

Wie gaan er allemaal dit jaar?

Denk dat ik dit jaar wel aanwezig ben.

Vorig jaar helaas gemist kwam er telaat achter, maar kon vanuit m'n huis dik 3 tot 5 kilometer die shells er uitpikken.

Werd vorig jaar geschoten door Original Fireworks wie weet dit jaar weer?

plaats : Beverwijk
provincie : Noord Holland
wie : Azuma Fireworks
wat : max 4" - flowerbeds en candels

Lezen is ook een vak xd

Ja zag dat net ook staan. Zal me wel verward hebben er hebben volgens mij wat mensen geholpen ofzo, Riot (corné) Rufes en nog wat andere mensen.

Ach wat doet het er toe vorig jaar was het erg goed en nu weer van dezelfde dus ben benieuwd.

corné, Lesley en Vinnie van Fpm, die hebben vorig jaar de show van Beverwijk opgebouwd en geschoten namens Azuma,

Omdat ze daar te kort mensen hadden, hebben ze corné en Lesley in gehuurd als ik het goed heb.

En dit jaar gaan de mannen van Original het ook schieten namens Azuma.

Het vuurwerk wordt afgestoken op parkeerplaats P1 van de Zwarte Markt, je moet om de show te bekijken aan de ringvaartweg gaan staan. Industrieweg te Amsterdam?? :p
Het vuurwerk begint om 22:00 en zal duren tot ongeveer 22:30.
Was een zeer leuke show vorig jaar..

Wie gaan er allemaal dit jaar?

Dat is het adres van de zwarte markt :wink:.

Ben hier vorig jaar ook geweest ja met een stel freaks. Ook nog even terrein opgeweest en de bouwers voorzien van Mac Donalds voedsel.

Je kunt het beste op de Sint Aagtendijk gaan staan. Is een dijk die niet verlicht is, en vlak bij de stooklocatie. Vorig jaar ook gestaan waar je een prima uitzicht had, en zowat niemand stond.

vuurwerk.th.jpg

Ik zal (als het doorgaat i.v.m "aanslag") er ook bij zijn op die dijk

EDIT: Original zal hier NIET schieten!

Laatst bewerkt:
Erg jammer dat natuurlijk niet door ging.

Maar de 29 mei zit ik in duidsland dus erg jammer.

Gaat dit zeker door?

Bedankt, Mick

EDIT: sorry, het gaat gewoon door, tussen half 11 en 11 begint het volgens fpm.

Mooie krachtige show gezien met een paar titanium salutes. Had ik nog niet eerder zo dichtbij gevoeld en gezien. De rest van mijn gezelschap ook niet hahaha. Er zaten een paar hele mooie ,aparte shells tussen, zelfs rood, wit en blauw als de vlag. In v-shape geschoten laag hoog met mines en shells. Echt de moeite waard.

Back
Bovenaan