29-09-2012 Demo original fireworks Veerle-laakdal

dennis-pyro

VWC lid
Wanneer: Zaterdag 29 september 2012
Waar: Voetbalterrein KVC Veerle in Veerle-laakdal
Hoe laat:Van 20:00 tot 21:00
Overige informatie:
222006_509397189090323_1628850263_n.jpg

Laatst bewerkt:
Vaag trouwens als ik de afbeelding een keer toevoeg hij er 3x komt te staan

- 1x normaal
- 1x als miniatuur
- en 1 x als bijgevoegde afbeelding

Maar goed word een gezellige dag :bye:

Jammer dat het zo kort dag is. Wij van de crew (die kunnen) zitten dan bij Royal Fireworks helaas.

Ik ook :),

Trouwens Dennis.. ik begreep eerst dat deze Demo niet openbaar was.. Nu kennelijk wel??

Deze demo is eigenlijk niet bedoeld voor de consument maar meer voor de klanten van de groothandel Original Fireworks (andere winkels dus.)
Dat wil niet zeggen dat het gewone publiek niet welkom is maar hier ligt bij deze demo niet de nadruk op.
Er zullen GEEN nieuwe items geschoten worden, ik bedoel hiermee de nieuwe items die we verwachten uit China en waar hiervoor naar verwezen werd. Er zullen enkel reeds bestaande items geschoten worden, aangevuld met een paar artikelen die begin dit jaar al binnen gekomen zijn

Laatst bewerkt:
(censuur)!!

Pfff, waarom wordt dit zo kort van tevoren gemeld door OF? De afgelopen weken zijn er diverse vragen over gesteld op het VWB-forum en er werd daar zelfs even gesuggereerd dat er helemaal geen demo zou komen. En nu komt de aankondiging een paar dagen van tevoren? Dat ben ik niet van jullie gewend Original! Ik zal het nu moeten missen en daar baal ik vreselijk van!!

(censuur)!!

Pfff, waarom wordt dit zo kort van tevoren gemeld door OF? De afgelopen weken zijn er diverse vragen over gesteld op het VWB-forum en er werd daar zelfs even gesuggereerd dat er helemaal geen demo zou komen. En nu komt de aankondiging een paar dagen van tevoren? Dat ben ik niet van jullie gewend Original! Ik zal het nu moeten missen en daar baal ik vreselijk van!!

Don't worry!! Als het goed is komt er waarschijnlijk nog een demo welke WEL speciaal voor de consument en freaks is inclusief de nieuwe items die we dit jaar verwachten!

Deze demo is eigenlijk niet bedoeld voor de consument maar meer voor de klanten van de groothandel Original Fireworks (andere winkels dus.)
Dat wil niet zeggen dat het gewone publiek niet welkom is maar hier ligt bij deze demo niet de nadruk op.
Er zullen GEEN nieuwe items geschoten worden, ik bedoel hiermee de nieuwe items die we verwachten uit China en waar hiervoor naar verwezen werd. Er zullen enkel reeds bestaande items geschoten worden, aangevuld met een paar artikelen die begin dit jaar al binnen gekomen zijn

nou ben vorig jaar bij geweest dus wat je zegt is niet waar

jaar geleden bij geweest en dat er geen freaks bij mogen zijn en dat is niet waar ben er gewoon bij geweest en dat het alleen voor winkeliers was en dat is niet waar

Back
Bovenaan