25KG regeling

Als je bijvoorbeeld met 3 man 75 kg haalt en het appart vervoert dus 25kg per auto, doe je niks verkeerd. Alleen je moet het opslaan op 1 adres dat word lastig. Als je nou 25kg in huis legt, 25kg in de schuur en 25 kg in de auto zou dit goedgekeurd worden? Of nog een voorbeeld, je viert oud en nieuw bij jou thuis en iedereen neemt wat vuurwerk mee dan ga je ook makkelijk over de 25kg heen. Dit mag dus niet allemaal in huis worden gezet. Dus moet iedereen dit in de auto laten liggen of hoe moet je dit doen?

Het lijkt me dat het om de veiligheid gaat. Dus dan lijken mij dit prima oplossingen.

Ik weet het het is wat ver gezocht maar ben gewoon benieuwd.
Nouja, overal vuurwerk rondslingeren lijkt mij niet bepaald veilig als dat dus de norm zou zijn gezien de waarde en welke leeftijdsgroep het meest gevoelig is tot domme ondoordachte dingen.

Iemand een keer gehad dat de verkoper controleerde ofdat je wel echt met meerdere auto's bent. Of nemen jullie ook gwn meer mee dan toegestaan?
Zolang je per persoon niet meer dan 25 kg in je handen hebt in de winkel, zal het de verkoper een biet zijn hoe jij het vervoert. Dat is namelijk niet zijn verantwoordelijkheid.

Iemand een keer gehad dat de verkoper controleerde ofdat je wel echt met meerdere auto's bent. Of nemen jullie ook gwn meer mee dan toegestaan?
Denk je nou echt dat met die topdrukte een verkoper achter de balie weggaat om te kijken naar wat auto's terwijl er binnen klanten staan te wachten?

Daarom x kg per sjouwhulp, zelf ook hetzelfde gewicht in je handen en scheppen maar... de kofferbak in.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan