---

Terrein van de Wiellerbaan. Paar dagen later wellicht ABC Drukshop met een demo.

Datum 18 dec staat in agenda. :)

Ik ben ook aanwezig! Hopelijk schieten ze de 6 elements en Immortal Gold en nog wat andere in Nijverdal verregende producten! Dus in de herhaling en droog weer graag!

Zo, wordt best wel druk:)

Het weer ziet er goed uit:
Dinsdag begint met veel bewolking en af en toe valt er regen. In de middag verdwijnt de neerslag grotendeels en mogelijk dat het zuidwesten de zon nog even te zien krijgt. De maxima komen uit op een graad of 7, maar in de avond daalt de temperatuur in opklaringsgebieden snel naar waarden net boven het vriespunt. De zwakke wind draait gedurende de dag van west naar noord. (Bron: KNMI)

Dus geen natte produkten verhalen:p Nu nog hopen op een mooie schietlijst:)

Kom net als vorig jaar hier weer naar op af.

Weer ziet er volgen de buienradar voor amersfoort niet verkeerd uit, zo'n 26 uur voor aanvang lijkt me zo.

weer di 18 dec 2012.jpg

Was een leuke demo. Weer was prima. Jammer dat er alleen producten van Royal geschoten werden. Was erg benieuwd naar de spider king / killer instinct / super blinking willows. Verder zag de garden of eden er weer erg goed uit. Wat een heerlijke burst zit daar in. Verder was ik ook blij verrast met de Sun and Planets. Ook hier weer een goede burst en de effecten waar goed en erg breed uitgewerkt. De finale was ook heerlijk. Prima demo!!

Back
Bovenaan