Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ideale tijd voor sommige partijen om hun agenda door te drukken onder het mom van "......" je snapt hem wel.
Natuurlijk is het einde oefening. Keurig gespeeld van de politici en het was altijd al zwak spel vanuit de branche. Door corona is het verbod alleen maar wat sneller gegaan maar ook zonder corona had het binnen 5 jaar afgelopen geweest.
Kan je allemaal boos op politici zijn maar de branche moet vooral naar zichzelf kijken.
Dit doen ze ongetwijfeld omdat ze anders platgebeld en gemaild worden door alle mensen die zich meteen zorgen maken over hun geld. Zie sommige andere topics maar waar mensen nu 2 uur na berichtgeving al lopen te klagen over wanneer ze hun geld terug gaan krijgen.Het is einde oefening!
Iedereen die roept dat dit weer tijdelijk is is naiief. Er werd ons vorig jaar ook van alles mooi beloofd. Ik ga ook maar eens bij mijzelf te rade of ik inderdaad alles ga annuleren zodat ik in ieder geval mijn geld terug heb voordat iedereen omvalt.
We moeten met ze alle eens hopen dat de branche het hele jaar actief blijft en mocht cojona er nog zijn als we kunnen schaatsen dit ook eens landelijk in media uitmeten. En niet als het weer te laat is.
Daarbij irriteer ik me ook ontzettend aan de verschillende importeurs die binnen een uur na het 'lekken' van de plannen al gelijk op social media verkondigen dat ze bestellingen annuleren en het geld terug storten. Waarom word er niet gevochten voor jullie branche en onze hobby? maakt geld dan alles goed?
Er is niet echt een kans om een permanent verbod te voorkomen. Het is de laatste jaren ook gewoon kapotgemaakt door jonge gastjes, youtubers, vandalen, relschoppers. Kan je als branche of vanuit liefhebbers niks tegen doen.Eens, maar toch vraag me af wat moet de branche en liefhebbers vanaf nu doen? Is er nog een kans of geven we op?
Er is niet echt een kans om een permanent verbod te voorkomen. Het is de laatste jaren ook gewoon kapotgemaakt door jonge gastjes, youtubers, vandalen, relschoppers. Kan je als branche of vanuit liefhebbers niks tegen doen.
Hier ben ik nu ook 100% bang voor... Beh moet er niet aan denken dat ik misschien later niet meer met mijn kleine buiten legaal kan stoken... Wéér een dikke zwarte dag vandaag... Rust zacht vuurwerktraditie.... † 19-11-2021Freaks,
Met wederom een "tijdelijk" vuurwerkverbod zijn we er weer ingelopen dit jaar. Ik vrees dat dit de doodsteek wordt voor veel dealers. De jaarwisseling 2019/2021 was de laatste met consumentenvuurwerk. De aankomende 5 jaar wordt het tijdelijk, en daarna permanent.
Helaas.
![]()
Hier ben ik nu ook 100% bang voor... Beh moet er niet aan denken dat ik misschien later niet meer met mijn kleine buiten legaal kan stoken... Wéér een dikke zwarte dag vandaag... Rust zacht vuurwerktraditie.... † 19-11-2021