20 shots Assortiment [Uitloop]

ook dit pakket zat in de collectie van mij en michael / pyromaniac dit jaar .
zelf vond ik hem iets minder indrukwekkend als het palm pakket , maar michael denkt daar anders over .
die vondt het project van 4 stuks tegelijk wat we hiervan hadden gemaakt , ons mooiste project .
dus smaken verschillen maar het is duidelijk dat dit 'n ware topper is van zena .
de crackling willow hadden we s'avonds los gedaan , en die was echt geweldig , harde crackling , en erg breede / grote effecten .

Laatst bewerkt:
Afgelopen jaarwisseling alle 5 afgeschoten met als verassing een crackling willow die in 5x4 leegschoot. Prachtige cakes met grote boeketten en goede burst.

ook dit pakket zat in de collectie van mij en michael / pyromaniac dit jaar .
zelf vond ik hem iets minder indrukwekkend als het palm pakket , maar michael denkt daar anders over .
die vondt het project van 4 stuks tegelijk wat we hiervan hadden gemaakt , ons mooiste project .
dus smaken verschillen maar het is duidelijk dat dit 'n ware topper is van zena .
de crackling willow hadden we s'avonds los gedaan , en die was echt geweldig , harde crackling , en erg breede / grote effecten .

hmmm? :p ik vondt de palm project 4x palm cakes mooier dan de 20schots hoor haha :D

maar de 20 schots pakket was ook mooi hoor :) zijn zeker toppers.

Laatst bewerkt:
Ik had de Silver Blink, hij blinkte niet echt goed maar het waren wel grote effecten met lekkere knallen. Hij schoot alleen door en was binnen 10 seconden voorbij. Dit zorgde natuurlijk wel voor geweld.

Hier het filmpje:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Had zelf de Silver Glitter Willow.
Dit was het eerste jaar Zena voor mij, maar de kans is groot voor herhaling.
Wat een burst knallen zeg :shocked:, was ik niet gewend.

Heb genoten.

Edwin

Allebei de assortimenten zijn weg bij Zena / Original.

GBV / Weco heeft de laatste voorraad opgekocht en zodra die op zijn is het over.

Correct me iff im wrong

GBV / Weco heeft de laatste voorraad opgekocht en zodra die op zijn is het over.

Correct me iff im wrong

Of ze eruit gaan weet ik niet, dat ze er nog genoeg hebben weet ik wel. Bij Vuurwerk Orthen zijn ze gewoon te koop voor €99,- per 5 stuks.

EDIT:
Dit klopt inderdaad.

Correct me iff im wrong

Laatst bewerkt:
hierbij mijn films van deze prima serie:

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Had dit jaar ook het hele assortiment, en deze zijn me zeker goed bevallen! Echter was 1 van de 5 potten binnen 2 seconden klaar.. Heeeel vet effect, maar was volgens mij niet de bedoeling:P meer mensen last van gehad dit jaar?

pyro-freak

zou het erg jammer vinden als deze prima batterijen er uit zouden gaan.
hoop dat mijn dealer er dit jaar nog genoeg heeft...

Back
Bovenaan