19 Shots Mixed

bolle-040

VWC lid
Artikelnummer: 1037
Artikelnaam: 19 Shots Mixed
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 2772 gram
Aantal Schoten: 228 totaal - 19 schoten per cake
Effectomschrijving: 12 cakes - 25mm I-shape
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: ...

Hoe vind je ze in vergelijking met andere 19 shots assortimenten? Prijstechnisch lijken ze zeer interessant t.o.v. de bekende assortimenten (€7.50 per stuk)

Ik ben benieuwd!

Ik ben nog opzoek naar zo'n set! Gewoon om lekker tussendoor te stoken... deze ziet er goed uit!

Klopt die van Piroshop is de omlabeling, dit is de orgineel van Katan. Ik had hem ook, leuk ding! Wel veul werk met doorlonten.

Klopt die van Piroshop is de omlabeling, dit is de orgineel van Katan. Ik had hem ook, leuk ding! Wel veul werk met doorlonten.

Nice! Hoe vind jij hem t.o.v. andere bekende 19-shots assortimenten? (Big 19, Valk Big 19, etc.)
Qua prijs lijken ze in ieder geval erg interessant.

Komt op de eerste film heel goed over zeg! Kan haast geen miskoop zijn toch voor die 9 tientjes wat je nu betaald (7,50 per cake dus)? Maar zijn het nu 12 verschillende qua effecten, of 2 maal 6 verschillende?

Komt op de eerste film heel goed over zeg! Kan haast geen miskoop zijn toch voor die 9 tientjes wat je nu betaald (7,50 per cake dus)? Maar zijn het nu 12 verschillende qua effecten, of 2 maal 6 verschillende?

Als ik het mij goed herinner dan is het inderdaad 6 x 2

Big 19 is 30mm dus zal wel een wat beter burst hebben. Alleen die is maar bij een paar winkels in het land voor dat geld te krijgen terwijl deze van Katan op diverse plekken te krijgen is.

Hele mooie potjes dit. Had er niet veel van verwacht maar mooie diverse volle effecten en goede burst.

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan