19-12-2012 Demo Mantel vuurwerk Arnhem

Straks ook even die kant op, letterlijk 5min voor mij :) wellicht zie dan bekende gezichten rond huppelen en gezellig mee kruit snuiven!

Wauw eindelijk de event 4 seasons en immortal gold gezien wat een fantastische dingen zijn dat zeg! Ik had de Immortal Gold beter verwacht als de 4 seasons maar vind de 4 seasons nog stukken beter, maar allebij gewoon geweldige producten.
Auto hadden we lekker bij de macdonalds neergezet. verder een kleine maar wel mooie demo met goede finale. Ze mochten jammer genoeg maximaal maar 200kg vuurwerk doordat de voetbalwedstrijd gehouden werd anders was de demo wel groter geweest. Verder veel nieuwe en goede producten gezien wat mij een beetje gerust stelt :p

Was inderdaad een kort maar krachtige demo. De nieuwe producten van Rubro zijn gewoon goed. Secret salute is inderdaad niet meer wat het geweest is. De Silver Salute ging harder die in de finale werd geschoten. De Heavy legend spiderking viel ook wat tegen, maar de Super blinking willows, heavy legend 25 sh waren goed. De toppers waren de 4 Seasons, Immortal gold en Killer Instinct van Rubro. Wat een rot klappen! Verder viel me op dar de Dynasty Rocking Fire een omlabeling is van de oude Dominator die in salvo's schiet.

ik vond de 4 seasons ook een stuk beter als de immortal gold, de show was kort maar krachtig maar toch wel lekker even vuurwerk kijkken

Nee, jammer genoeg niet dat was ook mijn wens maar ze schenen met een limiet te zitten van 200kg aan vuurwerk wat er geschoten mocht worden dus het was passen en meten om toch van alles wat te laten zien. Dus hebben ze deze achterwege gelaten.

10-1 voor vitesse :handsup: maar dat terzijde komt vast door het vuurwerk :p

Hier de film van de finale van vanavond het mooist in HD:

Back
Bovenaan