19-12-2012 Demo Mantel vuurwerk Arnhem

TLVD(G)

VWC lid
Datum: 19-12-2012
Plaats: Arnhem
Wie: ...
Wat: Rubro, Wolff
Waarom: Demo Mantel vuurwerk
Waar: Stadion "Het Geldredome" achter op de parkeerplaatsen
Tijd: 19.00 uur

Het is altijd makkelijk te vinden, gewoon borden Gelredome aanhouden en bij de stoplichten voor het Gelredome is een MCdonalds vanaf hier word je meestal verder geleid d.m.v. verkeersregelaars.

Datum: 19-12-2012
Plaats: Arnhem
Wie: ...
Wat: Rubro, Wolff
Waarom: Demo Mantel vuurwerk
Waar: Stadion "Het Geldredome" achter op de parkeerplaatsen
Tijd: 19.00 uur

Het is altijd makkelijk te vinden, gewoon borden Gelredome aanhouden en bij de stoplichten voor het Gelredome is een MCdonalds vanaf hier word je meestal verder geleid d.m.v. verkeersregelaars.

Ik ga ook, en daarna naar Vitesse. Ben benieuwd of de Immortal Gold geschoten wordt?

Heb een rode jas aan en mensen van VWC mogen me gerust aanspreken :)

Leuk! Heb jammer genoeg nergens een schietlijst kunnen vinden, dus dat zullen we morgen avond pas op de show zien. En inderdaad ik hoop toch wel heel erg dat de Immortal Gold geschoten gaat worden samen met zijn broers, Hopen maar!

ik en Densta zijn er ook bij ben ook zeer benieuwd wat ze gaan schieten, zet hem maar bij rijnhal neer

Ik lees dat ik dr vanaaf bij ben. Mooi. Whaha. Ben ook zeer benieuwd wat ze gaan schieten. Vanaaf weten we t.

ja hij wordt zoals ik gehoord heb weer achter het Gelredome geschoten. Dat is waar het uitschuifbare voetbalveld naast licht als het binnen niet nodig is. Ga zo even bellen of ze een schietlijst kunnen geven.

Kan ik de auto het beste bij het Gelredome zelf parkeren of toch bij de Rijnhal ? Volgens mij gaat het wel aardig druk worden, omdat Vitesse om 20.00 uur moet spelen

Kan ik de auto het beste bij het Gelredome zelf parkeren of toch bij de Rijnhal ? Volgens mij gaat het wel aardig druk worden, omdat Vitesse om 20.00 uur moet spelen

Bij het Gelredome kost geld! Bij de Rijnhal is gratis :)

Ik weet niet of het druk zou worden, maar ik hoop voor mantel dat ze wel voldoende parkeerplekken voor ons hebben gereserveerd of open gehouden. Het is opzich wel een beker wedstrijd die om 2000uur begint dus de supporters komen ongeveer wanneer wij weg gaan dus dat is niet pebaald handig. Ik gok er gewoon op dat we de auto makkelijk achter kwijt kunnen, maar dat is afwachten.

Net even gebeld of ze al een schietlijst vrij konden geven, maar ze kregen niet de persoon te pakken die daar over gaat. Dus afwachten of er iets leuks geschoten gaat worden à la Immortal Gold.

Bij het Gelredome kost geld! Bij de Rijnhal is gratis
Bij deze demo kon je altijd je auto gratis kwijt achter het gelredome hoor! Zal dit jaar hopelijk niet anders zijn.

Auto kun je t beste bij de rijnhal parkeren. Klein stukkie lopen maar.

Ik weet niet of het druk zou worden, maar ik hoop voor mantel dat ze wel voldoende parkeerplekken voor ons hebben gereserveerd of open gehouden. Het is opzich wel een beker wedstrijd die om 2000uur begint dus de supporters komen ongeveer wanneer wij weg gaan dus dat is niet pebaald handig. Ik gok er gewoon op dat we de auto makkelijk achter kwijt kunnen, maar dat is afwachten.

Net even gebeld of ze al een schietlijst vrij konden geven, maar ze kregen niet de persoon te pakken die daar over gaat. Dus afwachten of er iets leuks geschoten gaat worden à la Immortal Gold.

Bij deze demo kon je altijd je auto gratis kwijt achter het gelredome hoor! Zal dit jaar hopelijk niet anders zijn.

Nee oke, maar omdat Vitesse ook moet voetballen dacht ik dat het parkeerterrein betaald werd

Keek net nog op hun site en zag nu in hun poster staan dat parkeren €10 KOST!!! Dus zoals jullie al zeiden gaat onze auto nu ook richting de Rijnhal. Vind dit zeer slecht van Mantel, maar dat kun je van ze verwachten...

Lekkere timing inderdaad als er geen wedstrijd is is het parkeren gratis, je kan hem ook bij de Mac zetten. Rijenhak is een betere optie.

Back
Bovenaan