VuurwerkExpress VWC lid woensdag om 22:57 #41 Team Slovenië, heerlijke salute opening en een zeer prima show. Zonder muziek.
R rvabuilder75 VWC lid zaterdag om 21:54 #43 Gozer, echt super VET dit!! China staat bovenaan mn verlanglijstje, echt dik genieten dit..liuyang vuurwerk mekka...,)) Mag ik je als ik zelf ga plannen je dm'en voor tips?...,) Thanks voor het delen, dit zijn de echte krenten in de pap der posts hier..,)) VuurwerkExpress zei: Laatste deel van eerste avond LFC, wat een finale Zet je geluid een tikje harder en geniet! Klik om te vergroten...
Gozer, echt super VET dit!! China staat bovenaan mn verlanglijstje, echt dik genieten dit..liuyang vuurwerk mekka...,)) Mag ik je als ik zelf ga plannen je dm'en voor tips?...,) Thanks voor het delen, dit zijn de echte krenten in de pap der posts hier..,)) VuurwerkExpress zei: Laatste deel van eerste avond LFC, wat een finale Zet je geluid een tikje harder en geniet! Klik om te vergroten...
VuurwerkExpress VWC lid zaterdag om 22:13 #44 rvabuilder75 zei: Gozer, echt super VET dit!! China staat bovenaan mn verlanglijstje, echt dik genieten dit..liuyang vuurwerk mekka...,)) Mag ik je als ik zelf ga plannen je dm'en voor tips?...,) Thanks voor het delen, dit zijn de echte krenten in de pap der posts hier..,)) Klik om te vergroten... Je mag me altijd een PB sturen!
rvabuilder75 zei: Gozer, echt super VET dit!! China staat bovenaan mn verlanglijstje, echt dik genieten dit..liuyang vuurwerk mekka...,)) Mag ik je als ik zelf ga plannen je dm'en voor tips?...,) Thanks voor het delen, dit zijn de echte krenten in de pap der posts hier..,)) Klik om te vergroten... Je mag me altijd een PB sturen!