17-09-2011 , Leidschendam, Vlietdagen

Weerverwachting: Vanavond veel regen dus tip! plu meenemen!!

Ik weet het en ik zei net al tegen Stefan dat als het plenst van de regen ik daar niet in mijn auto ga ziten wachten tot de show begint, dan heb ik wel betere dingen te doen. Kids zijn namelijk een weekend logeren en een beetje bankhangen met mijn mkeisje vind ik ook weleens lekker :)

Ik weet het en ik zei net al tegen Stefan dat als het plenst van de regen ik daar niet in mijn auto ga ziten wachten tot de show begint, dan heb ik wel betere dingen te doen. Kids zijn namelijk een weekend logeren en een beetje bankhangen met mijn mkeisje vind ik ook weleens lekker :)

Alléén bankhangen arjan......ouwe snoepert

Leidschendam-Voorburg – De Vlietdagen zijn vanochtend officieel begonnen met de aankomst van de vloot over de Vliet. De schippers zorgde ervoor dat iedereen erg kon genieten.

Buiten de schepen waren er in de vroege middag ook heel veel activiteiten rondom de sluisjes in Leidschendam. Zo kon men onder andere zeilen, kanoën, duiken en genieten van heel veel lekker eten. Ook was er een ballonnenwedstrijd voor kinderen die wij samen met de Rabobank hebben georganiseerd.

De redactie heeft van deze dag een video verslag gemaakt, dat aankomende week in Het Krantje TV zal verschijnen. Ook het ‘candlelight shipping’ van vanavond en het vuurwerk zal daarin te zien zijn.

Bron

Voor gisteren 17-09-2011, stond Leidschendam op de agenda. Dit was vorig jaar zo mooie show, dat er ik dit jaar weer bij moest zijn ! Zo gezegd zo gedaan !

Rond een uurtje of 6 kwam ik aan bij het schiet terrein, waar alles al in volle gang was. Diverse mortierrekken stonden al klaar, alles tussen de 3 en 6 inch ! ja ja 6 inch en wat gaven die weer geweldige klappen ! GEWELDIG.
Ik mocht ook wat foto`s en videos maken, dus ik hoop dat jullie de beelden leuk / interessant vinden. Daarnaast veel met anton gepraat hoe verschillende dingen in ze werk gaan tijdens zo vuurwerkshow ! hiervoor bedankt !

Rond 10 uur heb ik het terrein verlaten, en ben ik naar de plek gegaan waar ik vorig jaar ook stond, daar stonden al aardig wat mensen ! Torr+vrouw,jappy-b, en Me meisie :-) , later kwamen ook Donald ,Vinnie, rickster,

Camera`s KLAAR ! en knalle maar. Ik heb een mooie show gezien met echt als hoogtepunt die paar 6 inch shells , Wat een geluid niet normaal zo hard :-)
de show was iets minder lang dan vorig jaar , maar dat kwam omdat het budget een stuk minder was dan het jaar ervoor.

Anton + zijn mensen.
Hartelijk dank voor het ontvangt , en alle info die jullie mij hebben gegeven !

Gr stefan

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

volgens mij heb ik jouw toch met een statief zien staan.
de bovenste foto ziet er nog al bewogen uit.
of had je geen draad ontspanner en moest je drukken op je camera zelf ?

Back
Bovenaan