17-09-2011 , Leidschendam, Vlietdagen

stefantvs

VWC lid
wanneer: 17-09-2011
plaats : Leidschendam
provincie : Zuid-Holland
wie : onbekend, vorig jaar antons evenementen vuurwerk
kaliber: nog niet bekend, vorig jaar 5/6inch
tijd : onbekend vorig jaar 23:00
Google maps:http://maps.google.nl/maps?f=q&sour...066805,4.369394&spn=0.00306,0.006899&t=h&z=17

Film vorig jaar
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Hopelijk kan anton, wat meer info geven over deze show,
- is het al zeker dat deze show door gaat ?
- tot hoeveel inch is het ?

Thanks alvast gr stefan

Vorig jaar was het daar in ieder geval een hele vette show en ik ben dan ook zeker weer van de partij.

toen ik dit topic aanmaakte stond er op de site van vlietdagen dat er vuurwerk zou zijn...... jullie raden het al , dit staat er niet meer op :-(

als ik wat meer weet, dan horen jullie het.

Gr stefan

niet van vorig jaar? ik zal ook effe op onderzoek gaan en anders ben ik er zekers weer bij zoals elk jaar.

@ rick ik heb anton zoiezo al gemaild, en wat ik al zei op de website van vlietdagen staat ook niks... dus kleine kans dat het door gaat :-(

hoop wel dat het doorgaat, want ik ben erg benieuwd

Laatst bewerkt door een moderator:
Bericht van anton gehad.

Het lijkt erop dat de Vlietdagen misschien toch door gaan. We houden de vingers gekruist

Als er weer wat info is zal ik het laten weten.

Gr stefan.

In het krantje of de leidschendammer stond deze week een artikel over de vlietdagen. En daarin werd vermeld dat het wordt afgesloten met vuurwerk.
Dus neem aan dat het dan doorgaat.

Jah hoor, het staat weer op de website van de vlietdagen !!, zowwww beters. En hopelijk gaat anton hem weer schieten :-) vorig jaar was het echt een mooie show :-)

Heb zojuist een bericht gehad van anton, De show gaat door. Helaas is er wel wat veranderd, zo is het budget wat minder geworden, en ook het max caliber.

dit gaat van 6 naar 4 inch, maar goed wat ik gewend ben van antonsevenementen vuurwerk zal het weer een waar spektakel worden !

Gr stefan

Ach van 6 naar 4 vind ik nou niet echt een ramp omdat je met 4 inch ook een waanzinnig spektakel kunt neerzetten. Ik kijk er daarom al naar uit.

Stefan bedankt voor de info !

Zoiezo ook aanwezig, hopelijk nog wat plaatselijke freaks ?? het zal weer een show worden die zeker de moeite waard is :-) dus mensen komen gezellie zaterdag naar de vlietdagen :-)

Zoiezo ook aanwezig, hopelijk nog wat plaatselijke freaks ?? het zal weer een show worden die zeker de moeite waard is :-) dus mensen komen gezellie zaterdag naar de vlietdagen :-)

Jaja ik ben er weer bij gabber en hopelijk knallen ze weer net zo een show uit als vorig jaar :)

Hij gaat er met zn tent al 2 dagen van te voren liggen denk ik :-)
Torr=altijd optijd :p , maar jap rijdt denk ik met hem mee, dus dan veranderen de tijden nog wel eens :p niks persoonlijks hoor jappert :p

Ik heb er zin in zaterdag, Hopelijk net zo knalpartij als vorigjaar met echt geweldige shells :-)

Back
Bovenaan