GMP
VWC lid
Volgens mij onhaalbaar om binnen straal van 60cm te houden, dus hoogrisico op afkeurGrondbloemen CAT1 verboden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij onhaalbaar om binnen straal van 60cm te houden, dus hoogrisico op afkeurGrondbloemen CAT1 verboden?
Worden niet meer geïmporteerd.Grondbloemen CAT1 verboden?
Grondbloemen CAT1 verboden?
Van 8 uur lang fonteinen stoken word ik niet bepaald vrolijk.Ik zou ook erg content zijn met behoud van fonteinen, liefst nog 250gram/tube (hey een mens mag dromen/hopen).
Maar het hele gedram komt juist voort uit de sneue opmerkingen (hierboven al aangehaald) dat men de kennis en vaardigheid niet zou hebben om onderscheid te kunnen maken. Alles met een lontje moet kapoet!
RIP waxinelichtjes, jullie zijn de volgende..
Hooguit als je nog cat 1 grondbloemen hebt liggen kun je der nog wat mee.
Nee dat heeft ook niet mijn voorkeur. Maar het zou beter zijn dan enkel en alleen F1 meuk.Van 8 uur lang fonteinen stoken word ik niet bepaald vrolijk.
Leuk hoor F1. Maar na een kwartier ben ik er wel klaar mee.
Is ook zo! Daardoor lekker veel buitenland tripjes plannen zodra er een verbod is. Zwitserland, Polen, Tsjechië, Frankrijk.. Ik hou dan genoeg knaken over om zelfs even 4th of July mee te pakken in Amerika of een leuk China tripje. Ik zal vast niet de enige zijn die wat extra dopamine opzoektNee dat heeft ook niet mijn voorkeur. Maar het zou beter zijn dan enkel en alleen F1 meuk.
Grondbloemen zijn al een tijdje CAT 2 geloof ik?Grondbloemen CAT1 verboden?