10 uur project(en)

Heb net een filmpje geplaatst waar een cruise rocket voorbij komt.

Luister maar weer naar mijn reactie!:p

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

ik denk dat er bedoelt word 10:00 in de ochtend en niet in de avond:p
en als je over cruise rockets wil praten doe je dat toch in de chat of in dat topic:p

oke, ik vind dat het nu wel genoeg is over de cruse rockets!
het is goed bedoelt, maar ik denk dat je in DIT topic toch net iets beter je mening kwijt kan over de mooie schreeuw pijltjes!:)

laten we nu maar verder gaan met de 10 uur projecten, waar het topic voor is opgestart!

mvg,
tom:bye:

Ik doe sinds 2008 10 uur projecten.

Wegens bepaalde problemen was het in 2008 niet meer te doen om een project te maken, dus hadden we heel simpel een nitrate cake en een dart tegelijk af laten gaan.

In 2009/2010 hadden we 2 x thundering heaven en 2 x the blizzard ( fluitcake van hardix ) tegelijk gedaan. Was echt een leuk project! Ging zeer geslaagd.

In 2010/2011 hadden we het idee van de vorige oud en nieuws nagedaan, alleen wat heftiger. We deden 4 x thundering heaven en 3 x dart tegelijk. Was echt een spektakel om het zo te noemen. De thundering heavens schieten in een lekker tempo en de dart ook, was gewoon perfect.

Filmpjes volgen uiteraard nog. Zitten niet op deze computer.:)

Dit jaar alleen legaal en moet even een plan verzinnen wat het word. De plannen zijn dit jaar voor mij om een karton Hoogmoed te halen, 5 tot 10 pakken cruise rockets, en 5 pakken extreme bang rockets. Iemand misschien een idee voor een leuk project? Uiteraard mogen ook andere genoemd worden. Het liefst vuurwerk wat bij 123vuurwerk of topvuurwerk etc gehaald kan worden.

Ps: het hoeft niet vergeleken met vorig jaar overtreft te worden:)

Ik zou als ik jou was gewoon 2 kartonnetjes hoogmoed halen en 1 karton voor in de ochtend en 1 karton voor finale na 0:00. Alles doorlussen met quickmatch.
Moet een spektakel opleveren!
En als je met een groep bent, dan kun je een karton makkelijk aanschaffen:)

Maar wat je ook kunt doen is een falcon, gevolgd door 6 hoogmoed. Eventueel een 4tal gemodificeerde Silver Salutes (gejat van Heartworm) als de daarop eindigende finale.

Ik zou als ik jou was gewoon 2 kartonnetjes hoogmoed halen en 1 karton voor in de ochtend en 1 karton voor finale na 0:00. Alles doorlussen met quickmatch.
Moet een spektakel opleveren!
En als je met een groep bent, dan kun je een karton makkelijk aanschaffen:)

Maar wat je ook kunt doen is een falcon, gevolgd door 6 hoogmoed. Eventueel een 4tal gemodificeerde Silver Salutes (gejat van Heartworm) als de daarop eindigende finale.

Jammer genoeg is er maar 1 echte freak bij ons, en 1 iemand anders die wel van vuurwerk houd en steeds meer richting freak komt. De rest koopt niks en geniet simpel weg met ons mee.

2 kartonnen hoogmoed word dan echt teveel van het goede haha. Silver salute nooit meegemaakt ( evenals de hoogmoed ) , maar vind hem beetje duur om er veel van aan te schaffen. Met 4 stuks ben je al 92 euro kwijt zonder korting. Vandaar dat ik gekozen heb om een karton hoogmoed te gaan halen.

Wat is falcon dan? Volgens mij wel erover gelezen maar weet ff niet zo gauw wat het is.

Jammer genoeg is er maar 1 echte freak bij ons, en 1 iemand anders die wel van vuurwerk houd en steeds meer richting freak komt. De rest koopt niks en geniet simpel weg met ons mee.

2 kartonnen hoogmoed word dan echt teveel van het goede haha. Silver salute nooit meegemaakt ( evenals de hoogmoed ) , maar vind hem beetje duur om er veel van aan te schaffen. Met 4 stuks ben je al 92 euro kwijt zonder korting. Vandaar dat ik gekozen heb om een karton hoogmoed te gaan halen.

Wat is falcon dan? Volgens mij wel erover gelezen maar weet ff niet zo gauw wat het is.

De Falcon is een rauwe fluitcake van schuurmans:

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=16987

Back
Bovenaan