Heb net een filmpje geplaatst waar een cruise rocket voorbij komt.
Luister maar weer naar mijn reactie!
Luister maar weer naar mijn reactie!

+ YouTube Video | |
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
+ YouTube Video | |
movie
Hier mijn 10:00 projectje van vorig jaar... lekker simpel 3x Silver salute gelont met quickmatch.
Ik zou als ik jou was gewoon 2 kartonnetjes hoogmoed halen en 1 karton voor in de ochtend en 1 karton voor finale na 0:00. Alles doorlussen met quickmatch.
Moet een spektakel opleveren!
En als je met een groep bent, dan kun je een karton makkelijk aanschaffen
Maar wat je ook kunt doen is een falcon, gevolgd door 6 hoogmoed. Eventueel een 4tal gemodificeerde Silver Salutes (gejat van Heartworm) als de daarop eindigende finale.
Jammer genoeg is er maar 1 echte freak bij ons, en 1 iemand anders die wel van vuurwerk houd en steeds meer richting freak komt. De rest koopt niks en geniet simpel weg met ons mee.
2 kartonnen hoogmoed word dan echt teveel van het goede haha. Silver salute nooit meegemaakt ( evenals de hoogmoed ) , maar vind hem beetje duur om er veel van aan te schaffen. Met 4 stuks ben je al 92 euro kwijt zonder korting. Vandaar dat ik gekozen heb om een karton hoogmoed te gaan halen.
Wat is falcon dan? Volgens mij wel erover gelezen maar weet ff niet zo gauw wat het is.