10:00 opening!

Heerlijk man, ik had vroeger altijd zo’n stookgroepje waar ik ‘s ochtends om half 10 al naar toe liep, vol met een tas rotjes, grondbloemen, babypijltjes en thunderkings. De hele dag heksenkringetjes maken, muziek aan, een grote gezellige boel. Iedereen had wel iets ander unieks. Wij hadden ook altijd een 10:00 project met fluit en knal blokjes.

Heerlijk man, ik had vroeger altijd zo’n stookgroepje waar ik ‘s ochtends om half 10 al naar toe liep, vol met een tas rotjes, grondbloemen, babypijltjes en thunderkings. De hele dag heksenkringetjes maken, muziek aan, een grote gezellige boel. Iedereen had wel iets ander unieks. Wij hadden ook altijd een 10:00 project met fluit en knal blokjes.

Juist man, met je vrienden en buurtgenoten stond je te trappelen om naar buiten te gaan.

Overigens gebeurde dit al vanaf de 29e zodra de eerste vuurwerkzaken open gingen en vanaf dat moment was het steeds terug gaan om aan te vullen.
Als jeugdige was je eigenlijk 4 dagen bezig met klein spul enzo.

Heerlijke tijd!

Ik heb eigenlijk amper 10.00 opening gehad, ik was 12 toen ik voor het eerst bij mijn pa in de bunker stond te helpen, dus misschien een enkele zondag als dat op oudjaarsdag gevallen zal zijn

Hierbij ook een oproep aan alle pyrobroeders en vuurwerk fanaten. Aangezien het er op lijkt dat dit ons laatste jaar wordt. Laten we er maling aan hebben en zorgen dat we als vanouds om 10:00 uur buiten staan en beginnen te stoken of een project(je) de lucht in laten gaan. 🙏🏻💪🏻

Juist man, met je vrienden en buurtgenoten stond je te trappelen om naar buiten te gaan.

Overigens gebeurde dit al vanaf de 29e zodra de eerste vuurwerkzaken open gingen en vanaf dat moment was het steeds terug gaan om aan te vullen.
Als jeugdige was je eigenlijk 4 dagen bezig met klein spul enzo.

Heerlijke tijd!
Inderdaad zeg! Stapels sloffen met rotjes en die waren al op voor de 31e🤣

Vroeger altijd al om 9u naar buiten om een 10u heksenkring te bouwen. Naarmate het budget groter werd gingen we over naar hindoe of chinese rollen. Later gil en knalbakken. En eigenlijk ben ik het de afgelopen jaren gewoon blijven doen alleen dan veel kleinschaliger. De muffler van zena bijvoorbeeld.

De laatste keer "legaal" vuurwerk afsteken 🧨💥

Dit was de 2de editie van de Eindhoven Stookmeeting die vanuit hier tot stand was gekomen. Echt zo’n brute dag gehad. Toen niet wetende dat het de laatste legale editie zou zijn

Heerlijk filmpje blijft dit.
Kom er altijd langs als ik naar de tandarts moet. En nadien kijk ik eigenlijk haast altijd het filmpje. Mooie herinnering

Back
Bovenaan