Zonder te oordelen met de prijs erbij vind ik dit er gewoon goed uitzien. Zou deze wel in mijn straat willen hebben dit jaar. Vooral de combinatie van meerdere shots tegelijk vind ik best 'spectaculair'.

Ik sluit me aan bij alle reacties, mooie cake met een hele mooie prijs.

Mocht hij tekoop zijn bij mijn dealer dan haal ik hem wellicht, echter zit er toch bij mij ook een lichte twijfel, want afgelopen jaar waren er meer producten die op filmpjes en op de demo er mooi uitzagen maar het daadwerkelijke product in de straat presteerde vervolgens niet best. Ik hoop dat het dit jaar anders is, dan ben ik een tevreden klant ! :)

Voor 20,- is deze pot zeker de moeite waard!
Lesli had vorig jaar ookal een mooie budgetcake (De Straatbaas)

Denk dat hij dit jaar op mn lijstje staat!:)

nou je kan zeggen wat je wil langzaam of niet deze cake heeft namelijk ter vergelijking met weinig cake's dus zo beetje alles in huis.
en dat voor de prijs voor zo beetje 20euro is deze cake absolut niet een slechte

het tempo is niet super hoog maar dat heeft ook zijn voordelen, dat je langer kan genieten. Ik denk dat als je hem per 2 schiet(dan heb je dus 100sh en 800gr) dat hij niet tegen zal vallen. En dat voor 4 tientjes

Leuke 400 grammer voor een klein prijsje lijkt me. Boeketten zien er niet al te groot uit maar neem hem er toch bij!

Allereerst Iedereen een gelukkig nieuw jaar.

Ik heb deze pot net geschoten en ik vind hem voor de prijs erg goed. Ondanks de wind en de regen bleven de boeketten mooi hangen.

Net afgestoken en wat een topper zeg! Mooie boeketten en veel finales. Absoluut een toppertje voor 20euro!

Ik vond hem niet slecht, maar wat wil je voor 20 euro. Goede prijs voor deze cake, prima ''middenklasser''

Ik heb hem ergens op film staan. Die volgt wellicht spoedig.

Vond het zelf niet echt een topper, tempo kon ik soms totaal niet volgen. Maar als het tempo opgeschroefd werd dan vond ik het een leuke cake. Voor 20€ een leuke cake!

Back
Bovenaan