1.2" Titanium Whistle Cloud

Ik zit met hetzelfde dilemma, ik heb deze nu 1 keer aangeschaft omdat ik niet goed kon bedenken hoe ik deze in een project ga verwerken. Maar om deze gewoon los te schieten is het ook net niet.. heb verder ook de Cry Crackling 2.0 van Zena en als fluitcakes 2 x Return of the Pheonix. Achja, misschien dat ik 'm gewoon willekeurig in een projectje zet.

Superorigineel, alleen waarmee te combineren...dacht eerst aan die andere fluitnaarcrackling (naam, geen idee)...moeilijk. Maar bijzonder product, geweldig. Voor fluit/crackling project volgend jaar, vind de prijs beetje fors ook.

Bedoel je de Daisy Beam?
Dat zou wel een gave combi zijn inderdaad

Ik zit met hetzelfde dilemma, ik heb deze nu 1 keer aangeschaft omdat ik niet goed kon bedenken hoe ik deze in een project ga verwerken. Maar om deze gewoon los te schieten is het ook net niet.. heb verder ook de Cry Crackling 2.0 van Zena en als fluitcakes 2 x Return of the Pheonix. Achja, misschien dat ik 'm gewoon willekeurig in een projectje zet.

Zou deze te combineren zijn met twee stormchasers (achter elkaar)?

Zou deze te combineren zijn met twee stormchasers (achter elkaar)?

Ik dacht even dat dit het Storm Chaser-topic was! Die heb ik dus aangeschaft.. maar volgens mij zijn deze 2 identiek! Het tempo verschilt iets op film, maar dat verschil was ook tussen het China filmpje van de Storm Chaser en de productie. Dus ik heb echt sterk het idee dat ze uit dezelfde fabriek komen. Dus zeker te combineren!

Ik dacht even dat dit het Storm Chaser-topic was! Die heb ik dus aangeschaft.. maar volgens mij zijn deze 2 identiek! Het tempo verschilt iets op film, maar dat verschil was ook tussen het China filmpje van de Storm Chaser en de productie. Dus ik heb echt sterk het idee dat ze uit dezelfde fabriek komen. Dus zeker te combineren!

Ik denk dat jij in de war bent met de Whistle ti-cloud ;).

Dit lijkt mij een geweldig product :D
Ik ga deze verwerken in een klein 18:00 uur project, die moet er als volgt uit gaan zien:
-Flying Comet (Broekhoff)
-1.2" Titanium Whistle Cloud
-Whistle Ti-Cloud
-Cruel Canon (Wolff)
-En misschien nog een Sky Hunter (Broekhoff) als eindschot. :)

Eddy.

Ik ga er nog een jaar over nadenken hoe ik met deze cake iets kan doen! En misschien komen er wel mooie ideeën uit de projecten van mede freaks naar voren!!!

Die crackling wolken vind ik echt een geniaal effect. Mooi uitgewerkt en leuk met die fluiters er bij. In de film twee stuks.

Nogmaals genieten van dit prachtig product. Lekkere felle fluiters in het begin en dan lekkere titanium wolk. Ook daaruit komen weer die fluiters. Mooie toevoeging als siervuurwerk:

Nogmaals genieten van dit prachtig product. Lekkere felle fluiters in het begin en dan lekkere titanium wolk. Ook daaruit komen weer die fluiters. Mooie toevoeging als siervuurwerk:

Bedankt voor het delen van de beelden. Deze cake ziet er echt top uit op film. Echt een uniek effect, heb dit effect nog niet eerder gezien in consumenten vuurwerk. Heb vorig jaar gekozen voor de Zena Whistle Ti-Cloud i.p.v. deze cake, maar misschien dat de keuze dit jaar op de Titanium Whistle Cloud valt.

Groene mine ontbreekt, fluiters zijn nog wel goed maar crackling is minder agressief en schiettempo is ook wat onregelmatiger lijkt het :shocked:

Vind het wel een heel gaaf effect, alleen zijn ze zo te zien en horen een stuk minder geworden. Ook vind ik de salvo's op het eind niets extra's toevoegen. Ik denk dat hij beter tot zijn recht zou komen als alles single wordt geschoten. Nu overlappen de salvo's elkaar maar worden de effecten niet echt versterkt.

Back
Bovenaan