1.2" Ti Flower Wave

Is dit niet de Color Cream, filmpje daar Dahlia Madness en filmpje daarvan hoort hierbij? Rare boel. Blij dat ik niks blind besteld heb. Ben van geen van drie ook onder de indruk.

Waar is de TI? Zie wat nieuwe filmpjes voorbij komen van de magnum producten, maar geen van die zijn nou echt uniek of een wow-factor. Blij dat t niets is wat ik besteld heb. Zeker voor de bedragen die ze vragen.

Wat Richardus ook al opmerkte in een ander topic, misschien kooiloos want deze en de andere paar nieuwe boxen lijken daar wel op of ieder geval de uitwerkingen wat je minimaal bij een kaliber lager zou verwachten ( 25mm ). Hopelijk zijn de beelden gewoon niet zo goed en presteren ze beter op een demo. Maar ik word er nu totaal niet warm van

Vind ook dat opvalt bij deze boxen dat veel effecten niet mooi rond zijn. Zal in de straat zeker goed presteren maar toch..

Ach het is met een nieuw product altijd gokken hoe die zal presteren. Heb hem voor een mooi bedrag gescoord dus alleszins valt de schade wel mee. Maar dat je meer zou verwachten van 30mm en magnum is een feit. Film kwaliteit helpt er overigens ook niet aan mee.

Vind ook dat de nieuwe films de producten weinig eer aan doen: staand gefilmd en bewerkte kwaliteit. Zal me niet verbazen als ze in werkelijkheid iets beter uit de verf komen dan de video's doen vermoeden.

Back
Bovenaan